5/12/08

"Πουλάει" η διαφήμιση της Cosmote (προπονητής);

Μου αρέσει πάρα πολύ η διαφήμιση με τον επαρχιακό προπονητή που αποβάλλεται απ’ το γήπεδο επειδή «μιλάει».



Μάλιστα είναι τόσο καλοφτιαγμένη, με καταπληκτική ηθοποιία απ’ τον «πρωταγωνιστή» και τόσο αυτοτελής που φτάνει να είναι επιβαρυντική για την επικοινωνία του προϊόντος. Την είδα δύο ή τρεις φορές πριν φτάσω να προσέξω τον διαφημιζόμενο.

Όταν την έψαξα για να την ξαναδώ στο youtube έβαζα “conn-x”, έβαζα OTE, τελικά διαπίστωσα οτι δεν ήξερα ποιος είναι ο διαφημιζόμενος.
Αυτό είναι και το πιο συχνό πρόβλημα στη διαφήμιση και ιδιαίτερα στα τηλεοπτικά spot που είναι ακόμα πιο εύκολα να παρασύρουν το μάτι, τις εντυπώσεις τόσο πολύ που να απασχολούν το μυαλό σε άλλη κατεύθυνση από αυτή που εξυπηρετεί τον διαφημιζόμενο. Και όταν έχεις μια τόσο καλή «ατάκα», πράγμα που θα εξασφαλίσει το οτι το κέντρο προσοχής είναι το διαφημιστικό και όχι το προϊόν, τότε θα πρέπει το “tag line” να ξελασπώσει, να κάνει όλη τη δουλειά. Κι εδώ δεν έγινε.
Το «θα πληρώσεις ακριβά το να μιλάς» που είναι το concept Πίσω απ’ τη δημιουργία είναι τόσο γενικό σαν έννοια που θα μπορούσε να κολλήσει σε οποιαδήποτε εταιρία τηλεπικοινωνιών.
Και ναι μεν η διαφημιστική εταιρία κάνει καλή δουλειά γι αυτή την ίδια (μπορεί να αποσπάσει μέχρι και βραβείο) αλλά η αποτελεσματικότητα είναι ζητούμενο.

Μπορεί να πάρει δηλαδή «Χρυσό Ερμή» αλλά Effie (βραβείο αποτελεσματικότητας), σίγουρα δεν θα πάρει.

Και ψάχνοντας στο youtube βρήκα και την αυθεντική πηγή έμπνευσης της διαφήμισης.
Ο Νίκος Αναστόπουλος!



Τελικά η Bold δεν χρειάστηκε να κάνει και πολλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: