7/9/07

Ποιό debate?

Για μένα ένα είναι το εύρημα από το χθεσινοβραδινό (ο θεός να το κάνει) debate.

Ότι το show που εκ των πραγμάτων δεν μπόρεσαν να το προσφέρουν οι ξύλινοι πολιτικοί, το πρόσφεραν οι πραγματικοί stars, οι δημοσιογράφοι.

Σημειολογική σημασία είχε ο σκυλοκαβγάς μεταξύ του φαιδρού Λιάτσου και της κακιασμένης Στάη. Ο πρώτος τραμπούκισε την παράσταση και η δεύτερη έβαλε συνειδητά την συντονίστρια Μαρία Χούκλη υπό την κηδεμονία της («προσπαθώ να σας βοηθήσω»), χωρίς η ΜΧ να έχε δείξει ότι χρειαζόταν τέτοιου είδους παρεμβάσεις.

Σίγουρα ο Λιάτσος με τη δήλωσή του περί «δημοσιογραφικού σεκιούριτυ» δούλευε για να εφοδιάσει με πρώτη ύλη το κανάλι του αφού είναι σίγουρο ότι περισσότερη κουβέντα θα γίνει εκεί για τη «βεντέτα» παρά για την πολιτική.

7 σχόλια:

Nobody είπε...

Γιατί κάθεστε και βλέπετε στημένες παπαριές? Για να αποκτήσετε γνώμη για το ποιον θα ψηφίσετε? Τα κανάλια μας έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου και συνεχίζουμε να τα παρακολουθούμε?
Εγώ εχτές έβαλα ταινία και είδα!!
Ούτε θα ψηφίσω ούτε θα κάτσω να παρακολουθώ τους πουλημένους τηλεμαραθώνιους και τα ψευτοdebate.

ανεστης είπε...

Προσωπικά εγώ βλέπω λόγω επαγγελματικής διαστροφής. Λες να περιμέναμε το debate για να αποφασίσουμε;
Κατά τα άλλα, καλά τα λες μέχρι το «δεν θα ψηφίσω». Που σημαίνει πως δεν ζεις εδώ, δεν πήρες χαμπάρι τι έγινε, δεν βλέπεις κανένα λόγο να συμμετέχεις, δεν έχεις κανένα πρόβλημα με το να σου επιβάλλει ο κάθε άσχετος την δική του προτίμηση (τσάκω ένα Καρατζαφέρη) και επιπλέον έχεις κάνεις στείρωση οπότε δεν έχεις καμία αγωνία για το που θα μεγαλώσουν τα παιδιά σου (ή θα μεγαλώσουν στην Κύπρο).
Φυσικά είσαι ελεύθερη να κάνεις ότι θες αλλά και λίγο νεύρο και διάθεση να φέρεις μια αναστάτωση, δεν θα έκανε κακό.
Ο "πουλημένος τηλεμαραθώνιος" όσο και να μην ταιριάζει στην αισθητική μας είναι μια κάποια πράξη απέναντι στην αφασία και μάζεψε μερικά δις για τους καμένους. Εσύ τι έκανες για το θέμα;
Συγγνώμη για την οργισμένη απάντηση αλλά αυτή η απολιτίκ στάση που αμφισβητεί και τα ουσιώδη κρύβει αφασία.
"Πλύση εγκεφάλου απο κανάλια" δεν έχει υποστεί αυτός που τεκμηριώνει τη στάση του αλλά αυτός που απαξιώνει οτι δεν μπορεί να παρακολουθήσει.

Nobody είπε...

Το σκέφτηκα Ανέστη μου να αναίβω να ψηφίσω. Αλλά δεν θέλω να ξοδέψω χρήματα σε αεροπορικό εισιτίριο και να χάσω 2-3 μέρες από τη δουλειά μου, που είναι πολλή αυτή την περίοδο, για να έρθω και να ψηφίσω κάποιον για τον οποίο δεν είμαι σίγουρη για το αν είναι ικανός να μας βοηθήσει. Το έχω σκεφτεί και το να έρθω. Δεν είμαι απαθής. Απλά δεν μπορώ να αναίβω.

Όσο για τον τηλεμαραθώνιο, δεν εμπιστεύομαι τα λεφτά μου στα χέρια τους. Προτιμώ να καταίβω Ηλία, και να δώσω επιτόπου ρούχα και πράγματα που θα χρειαστούν. Γιατί δεν θέλω να μάθω ότι την προσφορά μου την πήρε μία καπάτσα κυράτσα η οποία δεν είναι πυρόπληκτη αλλά σκατιάρα.

ανεστης είπε...

Το οτι δεν είσαι εδώ, είναι ενας καλός λόγος. Οι αντιρρήσεις μου είναι με τη συνολική άρνηση. Ούτε εγώ θα ψηφίσω κάποιον με τον οποίο ταυτίζομαι απόλυτα. Αλλά στη φάση που είμαστε "το μη χείρον βέλτιστον".
Θεμιτό το να μη τους εμπιστεύεσαι, αλλά η όλη συζήτηση περι "ελεημοσύνης" και "φιλανθρωπίας", είναι χρήσιμη μόνο όταν συνδιάζεται με συγκεκριμένη πίεση (απο τον κρίνοντα) στο να ανταποκριθεί το κράτος στο ρόλο του. Αν δεν πιέζεις και αν δεν κάνεις κάτι, είναι κάπως σαν "τρώνε πίνουν και την Αρτα φοβερίζουν" αν καταλαβαίνεις τι λέω.
Φιλούθκια

Ανώνυμος είπε...

Σαν παιδάκια που έλεγαν το ποιηματάκι στο Ηρώον της πλατείας.Έτσι μου φάνηκαν εμένα.Βαρετά και για γέλια.
Βρε μπας και πάσχουν από autismo selettivo(φανταστικός όρος)?

ανεστης είπε...

Ειδικά ενοχλητικό για τον σκεπτόμενο ψηφοφόρο το πως οργανώνεται αυτή η παρωδία debate. Ειδικά ενώ είχα όλη την καλή διάθεση, ενοχλήθηκα όταν ερωτάται ο Γιώργος "που θα βρεθούν χρήματα για το ασφαλιστικό" και αντί να δώσει δύο τρία bullet points (που λένε και στο χωριό μου) απαντάει "χρήματα βρίσκονται..." και συνεχίζει να λέει τα δικά του.

ci είπε...

Δεν είδα το debate, περισσότερο σκηνές σε Λαζόπουλο κλπ. Πάντως το επίπεδο της Χούκλη μακάρι να το είχαν και άλλοι.
Όσο για την ουσία της διαδικασίας, είναι ακριβώς να συνηθίζουμε αυτό το απολιτίκ που λες. Άγευστο, άχρωμο άοσμο και πτητικό.
Από εμάς εξαρτάται όμως, τελικά.
(Και προσωπικά πάντα ελπίζω!).