10/9/07

Πολύ πεταμένο χαρτί βρε παιδιά...

Αγαπητοί υποψήφιοι βουλευτές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ που έχετε πλημμυρίσει το γραμματοκιβώτιό μου με τα φυλλάδιά σας, έχω να σας κάνω μερικές ερωτήσεις:

Κατ αρχήν που βρήκατε τη διεύθυνσή μου;
Στα κομματικά σας γραφεία δεν έχω καταθέσει ποτέ τα στοιχεία μου. Ως εκ τούτου υποθέτω ότι σας δόθηκαν από κάποιους που διαθέτουν αυτά τα στοιχεία κατά παράβαση των κανονισμών της προστασίας προσωπικών δεδομένων. Παρανόμησαν λοιπόν αυτοί που σας έδωσαν τα στοιχεία παρανομείτε κι εσείς που τα χρησιμοποιείτε.

Πώς να σας εμπιστευτώ λοιπόν την ψήφο μου και κυρίως πώς να πιστέψω το ότι θα προστατεύσετε τα δικαιώματά μου όταν εσείς ήδη τα παραβιάζετε;

Έναντι ποιού ανταλλάγματος σας παρασχέθηκαν αυτά τα στοιχεία; Και γιατί αυτό το αντάλλαγμα δεν προσφέρθηκε από τα «μικρά κόμματα»; Δεν προσφέρθηκαν άραγε ή μήπως αυτά σέβονται τους νόμους περισσότερο από εσάς;

Και τέλος:
Σας είπε ποτέ κανείς ότι είναι ιδιαίτερα μειωτικό το να μου εσωκλείετε και τα σταυρωμένα ψηφοδέλτια;
Δεν νομίζετε ότι αυτή η προστυχιά του μοναδικού σταυρού στην ονοματάρα σας είναι και αντισυναδελφική συμπεριφορά έναντι των συνυποψηφίων σας; Η μήπως προσπαθείτε να τους στερήσετε σταυρούς πονηρούληδες πριμοδοτώντας τη δική σας υποψηφιότητα; Πόσο ηθικό είναι αυτό;

Όσοι μου στείλατε φυλλάδια, ήθελα να ξέρετε ότι αυτά πήγαν κατευθείαν στον κάδο ανακύκλωσης. Εσείς φυσικά δεν ξέρατε αν θα ανακυκλώσω ούτε σας ενδιαφέρει. Αν σας ενδιέφερε θα φροντίζατε να κάνετε ιστοσελίδα (και να δώσετε και τη δυνατότητα για διάλογο με τους επισκέπτες της) αντί να πετάξετε τόσο χαρτί.

Οι εποχές άλλαξαν, εσείς παραμείνατε τραγικά ίδιοι.

10 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Ειδες και μετα το παιζουν ολοι τους οικολογοι....

Antonios Politakis είπε...

Γιατί να χρειαστούν την διεύθυνση σου? Απλώς βάζουν φυλλάδια με την μέθοδο πόρτα-πόρτα.
Το αστείο είναι ότι με τόση σπατάλη χαρτιού κλαίγονται μετά για τα δένδρα

Dementia_Inc είπε...

Οσο ενοχλητικό είναι να σου στέλνουν ψηφοδέλτια τα κόμματα στο σπίτι άλλο τόσο ενοχλητικό είναι να βλέπω παντού αφίσες για προεκλογικές συγκεντρώσεις,για πανηγύρια στις άνω κουκουβάουνες,για αντιεξουσιαστικές κινήσεις και απεργείες πείνας,για πάρτυ του ΤΕΙ ιχθυοκομμωτικής κ.ο.κ
Ας σκοτώσουμε και το τελευταίο ίχνος γούστου και καλαισθησίας,τζάμπα είναι..

BioLogos είπε...

To πόσο κολλημένα, μπαζωμένα μυαλά είναι οι πολιτικοί μας φαίνεται και από το γεγονός ότι ακόμα δεν ψηφίσαμε και συζητούν με πάθος για νέες εκλογές.

Αααααχ.

μαριάννα είπε...

Καλά η χαρτορύπανση ήταν αναμενόμενη. Τί είχες Γιάννη τί 'χα πάντα. Η μονοσταυρία που σου προτείνεται όμως, υποτίθεται ότι είναι και δημοκρατικότατη, γιατί σε αφήνει και καλά να επιλέξεις εσύ τους υπόλοιπους.
Πάντως επειδή κι εγώ το σταυρωμένο ψηφοδέλτιο το θεωρώ μεγάλη ξευτίλα, το έχω συζητήσει με πολλούς υποψηφίους και η απάντηση είναι ότι το ζητούν οι ψηφοφόροι τους!!!!!!!!

Paranoia είπε...

τα έχω πάρει κανονικά κι εγώ
και οι παλιομαλάκες στέλνουν και στο κινητό μήνυμα δίχως νουμερο βέβαια , "τα νούμερα"

Nobody είπε...

Μη το παίρνεις προσωπικά Ανέστη. Δεν ήθελαν να σε προσβάλλουν.
Τα σταυρωμένα ψηφοδέλτια τα προσφέρουν από συμπόνια στις γιαγούλες που δεν βλέπουν καλά και που ίσως να μην ξέρουν ποιο παλικάρι-λεβέντη να ψηφίσουν.

Κοινωνικό έργο!

ανεστης είπε...

@ght
Το ζητούν οι "καπάτσοι" ψηφοφόροι και στην πραγματικότητα αυτό που θέλουν να πουν είναι: "Έγώ θα ρίξω τυφλά αυτό το μονοκούκι που θα μου δώσεις εσύ. Τόσο πολύ χάρη θα μου χρωστάς και να τη θυμάσαι όταν θα σου έρθω για το ρουσφέτι".

@all
Αν οι πολιτικάντηδες φρόντιζαν να επικοινωνήσουν σε χρόνο "ανύποπτο" με τον κόσμο ίσως να μη χρειαζόταν τώρα να έχουμε όλο αυτό τον κατακλυσμό απο όλους μαζί. Αλλά είπαμε. Παραμένουν τραγικά ίδιοι.

elafini είπε...

γιατί τα μηνύματα στα κινητά? άλλη παραβίαση..άσε που χθες άκουσα και το φοβερό...με λειψά βιβλία θα ξεκινήσουν σήμερα τα σχολεία λόγω έλλειψης χαρτιού και φόρτου εργασίας των τυπογραφείων...εμ βέβαια, τόση χαρτούρα τύπωσαν..

καλημέρα (παρ'όλα αυτά) σε όλους :)

Klapsiara είπε...

Παιδια, στην Ελλαδα ζουμε. Ετσι ηταν παντοτε αυτη η χωρα και ετσι θα συνεχισει να ειναι, αν δεν κανουμε εμεις οι ιδιοι κατι δραστικο!!!