7/9/07

'Ενα εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο απο το Capital.gr

6 σχόλια:

arammos είπε...

Εμπιστευτείτε και εμένα όπως και την οικεγένειά μου...

ανεστης είπε...

Πόσα χρόνια έχουμε μέχρι να μεγαλώσουν τα δίδυμα;

BioLogos είπε...

Άψογο άρθρο και θυμίζει θρίλερ του Κρόνενμπεργκ.Αν επαληθευτεί η κατάρα τότε σε 50 χρόνια να περιμένουμε το ίδιο άρθρο.

ΥΓ.Παρακολουθείς τους πολιτικούς από επαγγελματική διαστροφή?Να σε φοβόμαστε δηλαδή?

Την καλημέρα μου

ανεστης είπε...

Αυτές οι μεταφυσικές συμπτώσεις είναι ενδιαφέρουσες αλλά έχουν κάποια νομοτέλεια όταν μιλάμε για λαούς και έθνη που είναι ανίκανα να αλλάξουν τη¨"μοίρα" τους. Για εμάς δηλαδή που είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
Ναι, επαγγελματική διστροφή γιατί είμαι στο χώρο της επικοινωνίας.

Nobody είπε...

Μπράβο σε αυτόν (ή αυτούς) που έψαξαν και μάζεψαν αυτό το υλικό!

(Τελική απόφαση μου είναι ότι δε θα ψηφίσω. Εδώ είμαι κι εκεί είσαι. Σε πέντε μήνες θα ξαναέχουμε εκλογές!)

ανεστης είπε...

Κι εγω σου λέω οτι δεν θα ξαναέχουμε εκλογές, η ΝΔ θα εκλεγεί με ισχνή αυτοδυναμία. Και θα το χρωστάει σε όσους της χαρίζουν άλλα 4 χρόνια με το να μην ψηφίζουν.