12/6/07

"Εχω μια πρόσκληση σε ένα παιχνίδι"

Ευχαριστώ τους φίλους και φίλες για τις ευγενικές τους προσκλήσεις να συμμετέχω σε διάφορα «παιχνίδια» όπου ο καθένας πρέπει να συνεισφέρει ένα κείμενο σε κάποιο κοινό θέμα. Το έκανα μια φορά με τα πέντε τραγούδια που με σημάδεψαν (αλλά τους ξέφυγα, που λέει και η Σβετλάνα). Το έκανα συνειδητά τότε γιατί νομίζω ότι η μουσική, τα τραγούδια είναι σαν κοινά βιώματα που φέρνουν κοντύτερα κάποιους με κοινές πορείες, ας να ανήκουν στην ίδια παρέα.
Θα καταλάβατε όμως ότι με καίνε κάποια άλλα πράγματα, περισσότερο από τα αυτοβιογραφικά λευκώματα. Δεν θέλω να είμαι ούτε αγενής ούτε σνομπ, οπότε ζητώ ειλικρινά συγγνώμη αν αλήθεια κάποιος ήθελε μια άποψή μου σε ένα θέμα και δεν του την πρόσφερα.
Αν αυτό ισχύει και δεν είναι απλά μια μηχανική πάσα, πείτε μου να το κουβεντιάσουμε

9 σχόλια:

kelly alamanou είπε...

"Θα καταλάβατε όμως ότι με καίνε κάποια άλλα πράγματα, περισσότερο από τα αυτοβιογραφικά λευκώματα"
Ναι Ανεστιέ μου είναι προφανές και σεβαστό επίσης.
Καλό δρόμο....

ανεστης είπε...

Χαίρομαι που με συμμερίζεσαι

kelly alamanou είπε...

Είμαι σε εντελώς άλλη φάση αλλά σε καταλαβαίνω..

ανεστης είπε...

Φυσικά εσύ εξαιρείσαι. Όχι μόνο πρόσκληση δέχομαι απο σένα αλλά μέχρι και θελήματα κάνω.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Μία καλησπέρα να αφήσω.

ανεστης είπε...

Γειά σου Δείμε μου!

.liketobite είπε...

Αν και εγώ όντως σου είχα αφήσει μια πρόσκληση, ειλικρινά δεν περίμενα να την αποδεχθείς όπως και άλλοι. Ο λόγος είναι προφανής. Δεν είσαι υποχρεωμένος. Το νόημα που έχουν αυτά τα 'παιχνίδια' είναι να ξεγυμνώσουμε λίγο τον εαυτό μας και να υποψιάσουμε τους άλλους. Στο μόνο που διαφωνώ δηλαδή μαζί σου είναι η έκφραση: '...αν αλήθεια κάποιος ήθελε μια άποψή μου σε ένα θέμα...'. Οι απόψεις μας εκφράζονται μέσω των posts και των σχολίων.

Όπως και να έχει, η θέση σου είναι κατανοητή και σεβαστή.

καλημέρα

ανεστης είπε...

Έχεις δίκιο για το σκοπό των παιχνιδιών (μόλις τώρα συνειδητοποίησα ότι με είχες προσκαλέσει). Απλά νομίζω οτι δεν έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για κάποιον αν εγώ δηλώσω οτι "προτιμώ να πεθάνω ήσυχα στον ύπνο μου σαν τον θείο μου και όχι φωνάζοντας με τρόμο όπως οι επιβάτες του λεωφορείου του" :)

By the Way να δηλώσω εδώ οτι τη φωτο του τύπου με το μπλουζάκι την έχω πάρει απο το blog σου!
Και το ότι βρίσκουμε και οι δυο να μας εκφράζει λέει πολύ περισσότερα!!!

kelly alamanou είπε...

E..να κάτι τέτοια μου λες και τον κάνεις το Shah rukh σκόνη!