19/1/11

Ευτυχώς με ειδοποίησε η "τράπεζα"!

"Τα αρχεία μας δείχνουν ότι η σύνδεση του λογαριασμού σας έχει παγώσει λόγω της ακόλουθους λόγους.

Είσοδος σε δίκη με ανακριβείς πληροφορίες.

Ελλιπής ή ελλείποντα στοιχεία που χρησιμοποιούνται για την Εθνική Τράπεζα ηλεκτρονικό λογαριασμό.

Σας προτρέπουμε να αποκαταστήσει την Εθνική Τράπεζα σε απευθείας σύνδεση λογαριασμού αμέσως να αποτρέψει το κλείσιμο του λογαριασμού σας.

Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να αποκατασταθεί η Εθνική Τράπεζα ηλεκτρονικό λογαριασμό:"


3 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Από τη δική μου "τράπεζα" έχω λάβει δεκάδες τέτοια mail-ειδοποιήσεις.

Khlysty είπε...

Ρε παιδιά, δεν παραείναι προφανές το spam; Πρόσφατα δέχθηκα mail από το "Yahoo" που έλεγε ότι θα διαγραφεί ο λογαριασμός που έχω αν δεν τους στείλω μέχρι και το μέγεθος του παπουτσιού μου. Μια επικοινωνία με το κανονικό Yahoo έλυσε το ζήτημα σε λιγότερες από δώδεκα ώρες. Επιμύθιο: καλό είναι να ενημερώνουμε τους φορείς όταν λαμβάνουμε τέτοια spam... (πω-πω, έξυπνος που είμαι, ε;)

ανεστης είπε...

@khlysty
Δεν είναι spam, είναι scam.