4/5/07

Οι ινδικές μελωδίες του κυρίου Mohan

Πιάσαμε που λέτε την κουβέντα με τη Ροδούλα για Bollywood και της πρότεινα να δει μια ταινία που είχα δει πριν δύο χρόνια από DVD που αγόρασα σε κάποιες ατελείωτες ώρες αναμονής στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι. Είχα πάρει τρείς – τέσσερις αλλά η μία, η Veer και Zaara, μου βγήκε διαμάντι.
Είναι όπως όλες σχεδόν οι ταινίες Bollywood αισθηματικό δράμα τρίωρης διάρκειας (σχεδόν όλες είναι τρίωρες – οι ινδοί κατασκηνώνουν στο σινεμά), με ιστορικά στοιχεία. Αφορά τον έρωτα μια Πακιστανής και ενός Ινδού. Αφελής και απλοϊκή μεν η ταινία, είναι τόσο original που μετά από λίγο σε έχει παρασύρει και μένεις να παρακολουθείς με το στόμα ανοιχτό ένα οργασμό μουσικής χορού και playback τραγουδιού.
Από αυτή την ταινία είναι και το απόσπασμα. Η φωνή που ακούγεται είναι της Lata Mangeshkar (με την οποία ασχολήθηκε η Ροδούλα) αλλά εγώ θα σταθώ στο συνθέτη Madan Mohan (δεν ζει πια) που είναι από τους πιο γνωστούς λαϊκούς συνθέτες.

13 σχόλια:

ανεστης είπε...

Κάτι δεν πάει καλά και δεν βλέπω το σχόλιό σου.

kelly alamanou είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
kelly alamanou είπε...

Nai δεν ξέρω τι γίνεται..
κι'εγώ δεν μπορώ να τραβήξω το τραγούδι νατο στείλω σε ..μένα

kelly alamanou είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
kelly alamanou είπε...

Ανέστιε κάτι τρέχει ..τα σχόλια που έσβησα είναι δικά μου γιατί ήρθε τρεις φορές το ίδιο σχόλιο
δεν καταλαβαίνω!

ανεστης είπε...

Μάλλον πρέπει να φταιει το imeem

ανεστης είπε...

σου το έστειλα

kelly alamanou είπε...

Νά 'σαι καλά. Στωωωω! φιλιά.
καλό ΣΒΚΡ

kelly alamanou είπε...

ΔΕν ήρθε κάτι στο μειλ μου.
Μήπως μπορείς να μου το στείλεις εκεί(στο μέιλ μου δηλαδή;)

elafini είπε...

δυστυχώς δεν παίζει :(

kelly alamanou είπε...

AΠΙΣΤΕΥΤΟ! Λίγο πριν ερθω εδώ και ακούσω το τραγούδι να παίζει ζωντανά,ανέβασα το video από την ταινία που είχα ανακαλύψει μόλις,σε ποστ στο μπλογκ μου.
Μιλάμε για ΤΟ συγχρονισμό!
Γέμισε η μκπλγκόσφαιρα BOLLYWOOD! χα χα χα

μαριάννα είπε...

Υπέροχη μουσική παιδιά! Πολύ μου αρέσει η ινδική μουσική! Ότι άλλο γνωρίζετε και προαιρείσθε, ευπρόσδεκτο!
Τη Susheela Raman και το Maya το ξέρετε; Καταπληκτική...

kelly alamanou είπε...

Ω ναι! τη sushella raman έχω ένα η δύο cd δικά της,θα ψάξω για το raman που λες.