2/5/07

Εξυπνα αυτοκίνητα, ηλίθιοι οδηγοί

Κάθε φορά που μπαίνω στην Αττική οδό σε μέρες με ένδειξη «Καθυστερήσεις», με λούζει κρύος ιδρώτας περιμένοντας τη στιγμή που θα φτάσω στο τέλος της ουράς των σταματημένων αυτοκινήτων.
Οι περισσότεροι καυλόγκαζοι συμπολίτες, θεωρούν ότι κινούνται στη Ντειτόνα και ενώ ξέρουν ότι στο ύψος του Γέρακα ή των Βριλησσίων περίπου θα πρέπει να σταματήσουν, θεωρούν ότι μια ταχύτητα 160 χαω είναι μια χαρά (σε συνθήκες βαριάς κίνησης) για να κολακέψει το καινούριο τους υπερεξοπλισμένο "έξυπνο" και γκαζιάρικο τουτού.

Μέχρι προσπεράσεις κάνουν μερικοί κρετίνοι όταν δουν ότι εσύ έχεις αφήσει μια κάποια απόσταση από τον προπορευόμενο (ναι βρε ηλίθιε, για να κάνεις εσύ σφήνα την άφησα την απόσταση!).
Και «ξαφνικά»… η ουρά!
Σύννεφο το απότομο φρενάρισμα, πολύ συχνή η καραμπόλα, καντάρια η μαλακία του έλληνα οδηγού που ποτέ δεν έμαθε να χρησιμοποιεί τα αλάρμ (οι περισσότεροι πιστεύουν ότι είναι μόνο για το διπλοπαρκάρισμα!).
Μήνες τώρα, από τότε που η Αττική οδός μπλοκάρει σε καθημερινή βάση, χρησιμοποιώ το αλάρμ για να ειδοποιήσω ότι επίκειται απότομη επιβράδυνση. Ζήτημα να έχουν κάνει τον κόπο να επαναλάβουν το χειρισμό δύο - τρείς οδηγοί. Το αποτέλεσμα είναι πολλές φορές οι καραμπόλες που μπλοκάρουν μετά για κανένα πεντάωρο το δρόμο.
Αυτός ο οδηγός που ποτέ δεν αναρωτήθηκε «γιατί ο μπροστινός μου ανάβει τα αλάρμ;» θεωρεί ότι μάλλον εσύ δοκιμάζεις τυχαία κουμπάκια, η πρόκειται να σταματήσεις για εφημερίδα. Είναι οι ίδιοι που δεν έχουν ιδέα για τα πορτοκαλί τόξα των στροφών στα φανάρια (επειδή έχουν προτεραιότητα οι πεζοί ηλίθιε!), δεν έχουν την παραμικρή υποψία για την χρήση της λωρίδας έκτακτης ανάγκης (αν και πάντα υπάρχει ο «πονηρός» που ξέρει τη χρήση της αλλά τη χρησιμοποιεί για να επιβεβαιώσει ότι είναι ο μάγκας κι εσύ το κορόιδο). Είναι και αυτοί που οδηγούν στην αριστερή λωρίδα με 60, είναι κι αυτοί που επιθετικά κολλάνε πίσω τους προσπαθώντας να τους «σπρώξουν» (άλλη πληγή αυτή! Αφού οι δεξιές λωρίδες στην Ελλάδα είναι πεταμένα λεφτά, ας αρχίσουμε να τις καταργούμε, να κάνουμε δρόμους τριών λωρίδων, όλες αριστερές!).
Όλοι αυτοί οι άσχετοι που μάλλον ποτέ δεν οδήγησαν σε πολιτισμένο περιβάλλον (και εδώ φταίει και η ατυχία μας που βρεθήκαμε σε μεγάλη χιλιομετρική απόσταση από την Ευρώπη), είναι οι ίδιοι που προκαλούν σε κάθε έξοδο περί τους 50 με 100 νεκρούς, είναι οι ίδιοι που δεν έχουν κατακτήσει την απλή λογική της συμπεριφοράς στην οδήγηση κι όμως θεωρούνται αρκετά ώριμοι για να επιλέγουν κυβέρνηση στις εκλογές.
Και «το κράτος» (δηλαδή αυτοί οι απίστευτοι υπουργοί-καρικατούρες), ποτέ δεν ανέλαβε να τους εκπαιδεύσει. Τους περνάει από τυπικές διαδικασίες διπλώματος και δεν τους δίνει ποτέ κλήση για επικίνδυνη οδήγηση, για το ότι δεν σταμάτησαν σε διάβαση πεζών, για το ότι οδηγούν μιλώντας στο κινητό.
Πόσοι λέτε να καταφέρουμε στο τέλος να επιβιώσουμε για να διηγηθούμε την σχιζοφρένεια αυτής της χώρας;

24 σχόλια:

rodoula-kelly είπε...

Oσοι επιβιώσουν Ανέστη μου,δεν θα έχουν καμμία διάθεση ,να διηγηθούν τίποτε,Ολοι να ξεχάσουν θα θέλουν!

ανέστης είπε...

Που λέει ο λόγος...

ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ είπε...

Ο τίτλος τα λέει όλα...........

Ανώνυμος είπε...

Θα καταχραστώ τη φιλοξενία του χώρου σου φίλε Ανέστιε για να περιγράψω την εμπειρία μου ως οδηγού στο Ελλαδιστάν.
Απόκτησα το δίπλωμα στα 18 (και μία ημέρα). Είχα μάθει να οδηγώ από τα 14-15, βουτώντας το αυτοκίνητο του μπαμπά στα κρυφά (πώς δεν είχα ατύχημα τότε, ο καλός θεός ή κάποιος άλλος με φύλαξε). Πήρα λοιπόν τα 2-3 (υποχρεωτικά) μαθήματα και έδωσα τις εξετάσεις. Όπου βέβαια ήταν παιχνιδάκι για κάποιον που ήξερε να ξεκινάει και να σταματάει. Στα 2-3 αυτά μαθήματα, ο δάσκαλος μού έδειξε μερικά κολπάκια για να ανταπεξέλθω στις "παγίδες" (αα χαχαχα) των εξεταστών, αφού δεν δέχθηκα να πληρώσω για να περάσω τις "εξετάσεις". Και έτσι απέκτησα (πολύ εύκολα) το δίπλωμα. Από γνώσεις; Ναι, έμαθα να παρκάρω και να κάνω οπισθογωνία (πράγμα ανεκτίμητο...)
Κατέληξα λοιπόν να οδηγώ στους ελληνικούς δρόμους έχοντας πλήρη άγνοια για βασικούς κανόνες, οδηγικής συμπεριφοράς κατ' αρχάς και οδήγησης σε ειδικότερες συνθήκες στη συνέχεια.
Στα 23 μου, μετακόμισα για σχεδόν 1 χρόνο στη Γερμανία. Εκεί αντιμετώπισα από τα πορτοκαλί "τόξα" που αναβοσβήνουν στις διασταυρώσεις - κανένας δεν μου είχε πει τι ήταν, μπορεί και κανείς να μην ήξερε... - μέχρι την οδήγηση σε αυτοκινητοδρόμους (σημειωτέον χωρίς όριο ταχύτητας).
Εκεί (στους αυτοκινητόδρομους) όλοι πήγαιναν στη δεξιά λωρίδα. Γιατί άραγε κανείς δεν έπιανε την αριστερή αφού ήταν άδεια;... Το μόνο που παρατήρησα ήταν ότι άναβαν το (αριστερό) φλας, προσπέρναγαν, άναβαν το δεξί φλας και γύρναγαν στη δεξιά. Τς τς τς... ταλαιπωρία.
Γιατί κανείς δεν σου "έπαιζε τα φώτα" για να "κάνεις άκρη ρε"; Α, τώρα που είπα για φώτα... Το άναμα των προβολέων υποδηλώνει παραχώρηση προτεραιότητας. Στις πολιτισμένες χώρες. Στο Ελλαδιστάν σημαίνει: "περνάω και δεν σταματάω γι' αυτό κανόνισε μη βγεις". Α, ρε κακόμοιρε γερμανέ, τι σου 'μελλε να πάθεις στη διασταύρωση...
Στα φανάρια, κανείς δεν "την έκανε" από δεξιά. Κανείς! Τι κορόιδα... Αφού μπορούσαν να τους περάσουν όλους και να ξεκινήσουν πρώτοι...
Στα μποτιλιαρίσματα κανείς δεν "την έκανε" από τη ΛΕΑ. Πάλι κορόιδα... Θα 'βγαιναν μπροστά απ' όλους (και θα έκαναν το μποτιλιάρισμα ασφυκτικό).
Στις διαβάσεις πεζών όλοι σταμάταγαν αν υπήρχε πεζός στο πεζοδρόμιο. Γιατί δεν πάταγαν το γκάζι για να περάσουν πριν τον πεζό, αφού προλάβαιναν (και να σταματήσουν στην ουρά μερικά μέτρα πιο πέρα); Ε, γιατί;
Αφήστε δε το άλλο. Στις διασταυρώσεις όλοι σταμάταγαν πριν τη γωνία και άφηναν ελεύθερη την πρόσβαση στον κάθετο δρόμο. Ε, αυτό κι αν ήταν κουφό. Αφού δεν υπήρχε αυτοκίνητο στον κάθετο δρόμο... Αυτό το έκαναν ακόμα και στα parking. Τι να πεις...
Τα alarm που είπες κι εσύ... (μήπως δεν τα χρησιμοποιούσαν στα περίπτερα γιατί δεν υπήρχαν περίπτερα;)
Εκεί που έπαθα ένα (πολιτισμικό) σοκ ήταν όταν ένας φίλος ξεκίνησε τις διαδικασίες για να πάρει δίπλωμα. Η εμπειρία μου ήταν φρέσκια βλέπετε... Τόσες ώρες (υποχρεωτική) οδήγηση με δάσκαλο σε αυτοκινητόδρομο, τόσες στην πόλη, τόσες τη νύχτα και τόσες με βροχή!!! (Αν δεν έβρεχε, περίμενες μέχρι να βρέξει)! Γιατί δεν τους μάθαιναν οπισθογωνία ήταν κάτι που μέχρι σήμερα δεν έχω καταλάβει... Υπήρχαν και κάτι πάρκα (σαν πίστες) όπου μπορούσες να οδηγήσεις (χωρίς δίπλωμα) πληρώνοντας ένα ποσό για ασφάλεια (=insurance). Εκεί είχε και κάτι ράμπες που μου 'καναν εντύπωση. - "Τι 'ναι τούτα ρε"; - "Εκεί μαθαίνεις να κρατάς το αυτοκίνητο στην ανηφόρα με το γκάζι"... Τελικά ποιός μάθαινε ποιόν;... Ο φίλος κόπηκε γιατί είχε ένα (1) λάθος στα σήματα. Α, το κόστος για κάθε φορά που έδινες εξετάσεις ήταν κάπου 1000 μάρκα. Κόπηκε συνολικά 3 φορές. Ο λόγος (διαφορετικός κάθε φορά) ήταν κάποια λεπτομέρεια (για μένα - σημαντική όμως για να μην πάρει το δίπλωμα). Το κορόιδο... δεν πλήρωνε να γλιτώσει και το 3χίλιαρο...
Τέλος πάντων... το τράβηξα μακριά και το κόβω γρήγορα. Γύρισα στην Ελλάδα και οδηγούσα σαν Γερμανός. Φορούσα και ζώνη!... Εγώ, κι άλλοι 2-3, τους είχα δει στο δρόμο, τ' ορκίζομαι.
Οδηγώ από τότε (είμαι τώρα 40) σαν Γερμανός. Αισθάνομαι πολύ κορόιδο. Φτάνω στο σπίτι μου απ' τη δουλειά κάθε μέρα 4-5 λεπτά πιο αργά απ' ότι θα έφτανα αν οδηγούσα σαν Έλληνας.
Φτάνω όμως σ' ένα κομμάτι (ιν γουάν πις) που λέν και τα κορόιδα, οι ξένοι.

Ο φίλος.

ΠΣ. Δύο γρήγορα περιστατικά από την Εθνική(;) οδό του 3μέρου της Πρωτομαγιάς.
Το πρώτο στο πήγαινε. 1 χλμ. περίπου πριν τα διόδια του Σχηματαρίου, αμέσως μετά από ανηφορική καμπή, η αριστερή λωρίδα ήταν κλειστή από οχήματα που καθάριζαν τις μπάρες με απολύτως καμία προειδοποίηση! Μόλις έφτανες στην κορυφή της ανηφόρας έβλεπες στα 50 μέτρα ένα τόξο ν' αναβοσβήνει. Όσοι πήγαιναν στην αριστερή (με καμιά 140-160αριά ως συνήθως) έβλεπαν το χάρο με τα μάτια τους. Στη συνέχεια τον βλέπαμε όσοι πηγαίναμε στη μεσαία και στη δεξιά...
Και το δεύτερο, στην επιστροφή. Ευθεία του Σείριου, πυκνή ροή με περίπου 90-100 χ.α.ω. όπου απ' τον καθρέφτη μου βλέπω ένα μπλε κι ένα μαύρο να πηγαίνουν από σφήνα σε σφήνα. Το μπλε ηταν το γνωστο Subaru και το μαύρο ένα μικρό (ξέρετε απ' αυτά με τα μαύρα τζάμια, τα μπλε φώτα, τα σαμπγούφερ και το μπουρί της σόμπας για εξάτμιση. Οι σφήνες ξεκίναγαν από την αριστερή, έφταναν στη ΛΕΑ και ξαναγύρναγαν στην αριστερή. Όσο έφτανε το μάτι μου έβλεπα αυτό ακριβώς. Το νέο σώμα της αστυνομίας (ξέρετε ντε, αυτό με τις πορτοκαλί - αντί για μπλε - ρίγες που είναι για τους αυτοκινητόδρομους) θα 'χε πάει να πιάσει το Μάη...

Ο θεός (ή όποιος άλλος) ας μας φυλάξει...

ΣΒΕΤΛΑΝΑ είπε...

Ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλέττω...
:(

Η μόνη κλήση που έχω φάει είναι για πορτοκαλί. Εκεί που πήγαινα μια χαρά στα 3-2 μέτρα είδα με την άκρη του ματιού μου να αλλάζει το φανάρι.

Πλήρωσα την κλήση και έμαθα το μάθημά μου... όταν πλησιάζουμε φανάρι όσα μέτρα και να απέχουμε αν γίνει πορτοκαλί παγώνουμε το αμάξι.


Υ.γ. Προχτές ήμουν στο νοσοκομείο σε φίλο που έπαθε θλάση στον αυχένα (πάλι καλά γιατί θα μπορούσε να πάθει και χειρότερα) γιατί σταματώντας σε πορτοκαλί σε φανάρι έπεσε ο πίσω του πάνω του.

:/

zouri1 είπε...

σωστο το ποστ και οι απαντησεις,

ανεστης είπε...

Ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλέττω...

Αυτό ξαναπές το! Προικισμένοι και ταλαντούχοι, μια χαρά οικογενειάρχες, γινόμαστε τέρατα έτοιμα να κατασπαράξουμε ο ένας τον άλλο όταν πιάνουμε τιμόνι.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Πόσο δίκιο έχεις. Και που να δεις τι γίνεται στο δικό μας περιφερειακό (που το όριο είναι 90) και είναι και στενότερος και δυσκολότερος λόγω πολών φορτηγών. Το θέμα των τροχαίων το είχα θέσει και παλαιότερα.

ανεστης είπε...

Και απ ότι βλέπω το κουβεντιάσατε πολύ το θέμα.

Εγώ είμαι σίγουρος οτι αν οι οδηγοί εκπαιδεύονταν στο να οδηγούν (και οχι στο να "περνάνε" εξετάσεις) τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Και να είναι ΔΥΣΚΟΛΕΣ οι εξετάσεις. Σε συνθήκες κανονικής κυκλοφορίας. Και να κόβεται ο άλλος επειδή δεν σταμάτησε σε διάβαση. Και αστυνόμευση! όχι φορομπηχτικά πρόστιμα μόνο για "πέτσινα" όρια ταχύτητας.
Τις προάλλες ο Ιαβέρης μας θύμισε οτι σε κάποιους άλλους πολιτισμούς, αυτός που παραβιάζει κόκκινο αναγκάζεται να προσφέρει κοινωνικέ υπηρεσίες σε νοσοκομεία όπου καταλήγουν τραυματίες δυστυχημάτων. Εκεί βλέπει το αποτέλεσμα της πράξης του "χειροπιαστό" και κόβει τις μαλακίες.
Κοινή λογική γαμώτο!

rodoula-kelly είπε...

Tι είναι άραγε αυτό που κάνει τους Ελληνες να μην έχουν καμμία απολύτως σχέση με τη ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ
Τι;;;;;;;;;

ανεστης είπε...

Προφανώς ρητορική είναι η ερώτησή σου ε;

patsiouri είπε...

Το ξαδερφάκι μου, εύπορος γόνος εύπορου πατέρα βορείων προαστείων, είναι 18 και κάτι και προχτές πήρε το διπλωμα delivery στο σπίτι...Είπε ο πατέρας του αφού πιό φτηνά θα μου κοστισει με το κονέ και έτσι κι αλλιώς και στις εξετάσεις σε κόβουν όπως όπως μπάς και τους τα σκάσεις, σιγά, ας γίνει έτσι!
Ο Μικρός Αυτός Χάρος από σήμερα κυκλοφορεί ανάμεσά μας...
Ά, και οι περισσότεροι συμμαθητές του λάδωσαν με τη μία τον εξεταστή να το πάρουν για να μήν ξανακάνουν μαθήματα...
Και ο Λιάπης φυσικά τα ξέρει όλα αυτά...
Από'κεί και πέρα...ο σώζων εαυτόν σωθήτω...καλώς σε βρήκα!

ανεστης είπε...

Φυσικά και τα ξέρουν οι εκάστοτε υπουργοί. Να δούμε ποτε θα βρούμε τον ένα, τον μοναδικό αυτόν με το λεπτότερο πετσί απο τους μέσους χοντρόπετσους που επιλέγουμε.

Μήπως μπορείς να μας λές που κινούνται αυτοί οι "μικροί χάροι" για να μη πηγαίνουμε απο εκεί; Μας φτάνουν αυτοί που έχουμε ήδη κάθε μέρα μπροστά μας.
Καλωσήρθες...

TaSt3R είπε...

Χαίρετε!! Καλό μήνα!!
Αχ! Αν είχαμε το 1/3 από το IQ του καρ μας θα είμαστε ευτυχείς και ασφαλείς ..
Για το ποστ σου τι να πω, συμφωνώ και προσαυξάνω το ξέρεις άλλωστε: )

ανεστης είπε...

Εσύ καλα θα κάνεις να κοιτάξεις να δικαιολογήσεις καμία απουσία

TaSt3R είπε...

ΗηΗηΗηΗηρθεεεε!!ΕεΕεΕεΕεΕεΕφθασέεεεε!!!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Θα συμφωνήσω με το σχόλιό σου για τα πρόστιμα. Έχει αποδειχθεί ότι οι αυξήσεις δεν κάνουν τίποτε άλλο παρά μόνο να αυξάνουν τα κέρδη τους κράτους και να συμπληρώνουν τους φόρους. Άσε που η τροχαία μπροστά σε τέτοια ποσά δεν μπορεί να κόβει αβέρτα κλήσεις. Αντίθετα, το point system με μικρότερα ποσά θα είχε καλύτερο αποτέλεσμα, σαν τιμωρία σωφρονιστική και όχι εξοντωτική.

μαραμενα σύκα είπε...

Τα νέυρα μου!Δεν τους αντέχω,είσαι πεζός,παίζεις την ζωή σου κωρόνα γράμματα για να κυκλοφορίσεις με τα ποδαράκια σου.Είσαι οδηγός?Δεν ξέρεις από που θα σου έρθει.Πας αργά και προσεχτικά?Σου πετάνε την ατάκα,
_άντε μωρή στην κουζίνα σου που θες και τιμόνι.
Οι χωριάτες είναι πιο επικίνδυνοι.
Σε χωριό 2000,έχουμε 4-5 ατυχήματα μέσα στο χωριό τους καλοκαιρινούς μήνες.Τρέχουν με ταχύτητες της φόρμουλα ούνο.Μου σκότωσαν 2 γάτες και όταν προσπαθώ να διασχίσω τον δρόμο μερικές φορές χρειάζεται να περιμένω.
Αλλά το πρόβλημα είναι στην παιδεία νομίζω.Οι έλληνες είμαστε αγενής και το φιλοτίμο είναι επινόηση για να μην έχουμε τύψεις.
Είχα γράψει ένα ποστ σχετικά με το πόσο δύσκολο είναι να κυκλοφορήσεις στην Ξάνθη.
Έχουμε όλοι καβαλήσει από ένα αμάξι ακι ένα καλάμι και τρέχουμε.

ανεστης είπε...

@δείμος
Το πρόστιμο έχει και τη λογική, "έχω λεφτά, σας γράφω στ αρχίδια μου και τρέχω". Ειδικά στην Ελλάδα με το νεοπλουτισμό μας, θα είναι status symbol να πληρώσεις πρόστιμο.

@σύκα
Γι αυτό σέβομαι απεριόριστα τον φρόνιμο οδηγό, τον ευγενή, αυτόν που παραχωρεί προτεραιότητα και που οδηγεί σαν να περιμένει τον επόμενο μαλάκα, αυτόν που οδηγεί "χεσμένος" γιατι ξέρει.
Όσο για την αγένεια, άσε... επιστήμη ο τσαμπουκάς

rodoula-kelly είπε...

Δεν διαφωνώ σε τίποτε ,απο τα ήδη ειπωμένα.Θέλω όμως να πω ότι πρίν κάποια χρόνια,ΔΕΝ υπήρχε περίπτωση να με αφήσει οδηγός να περάσω από διάβαση πεζών με τα δύο μου σκυλιά.Τα τελευταία 1-2 χρόνια υπάρχουν μερικοί,που το κάνουν ,τους ευχαριστώ πάντα με ένα χαμόγελο και ας ξέρω πως είναι υποχρεωσή τους στη διάβαση να αφήσουν τον πεζό να περάσει.
Εχω την αίσθηση ότι κάτι αλλάζει,οτι δεν είναι κατάμαυρο το τοπίο.έχει και καποιες ανταύγειες,που λογω ιδιοσυγκρασίας πιστεύω πως θα συνεχίσουν να αυξάνονται.
Προσωπικά φοβάμαι πολύ τα παιδιά 18-19 με τιμόνι στα χέρια γιατί είναι αυτό που ειπώθηκε πιό πάνω μικροί χάροι.χθες μου έκανε προσπέραση (ήμουν με το σκουτεράκι μου)μία πιτσιρίκα με δίκυκλο επισης, από δεξιά!
Τα είδα όλα!
Από λιγο τη γλυτώσαμε και οι δύο..

friend είπε...

γεια σου Ανέστη μου, πήρα τη μεγάλη απόφαση να ενεργοποιήσω τις επικοινωνιακές μου επιθυμίες με φίλους και ανθρώπους που αγαπώ.
Δεν έχω βαρια πράγματα να εναποθέσω, μόνο έναν πόνο στην καρδιά που λέει "πώς καταφέρνουμε να έχουμε μια τόσο γεμάτη μέρα και στο τέλος της να νιώθουμε τελικά ότι χάσαμε άλλη μια μέρα"
πάντα φίλη

ανεστης είπε...

Καλώς την. Ελπίζω να σε βλέπουμε συχνά στα μέρη μας!

Ανώνυμος είπε...

Χτες το απόγευμα γύρω στις 7:00μμ στην οδό Πλαπούτα στο Παλιό Ηράκλειο Αττικής (που έχει γίνει Εθνική οδός) κάποιος επικίνδυνος οδηγός που κρατά τιμόνι και δεν έχει καταλάβει ότι είναι όπλο, σκότωσε ένα πανέμορφο γερμανικό ποιμενικό πέφτοντας πάνω του με μεγάλη ταχύτητα, χωρίς να κάνει κόπο να πατήσει λίγο φρένο. Αν είναι δυνατόν να μπαίνουν εμπόδια ζώα ή άνθρωποι ή άλλα αυτοκίνητα μπροστά στον άρχοντα αυτόν. Λοιπόν όποιος ξέρει κάτι για το περιστατικό ας γράψει εδώ. Ο άνθρωπος είναι επικίνδυνος. Στο σημείο που έτρεχε με 100 είναι έξοδος σχολείου. Πρέπει να βρεθεί και να του αφαιρεθεί το δικαίωμα να σκοτώσει κι άλλα ζώα ή κι άλλους ανθρώπους, γιατί δεν έχω καμμιά αμφιβολία ότι κάτι τέτοια όντα (δεν λέω άνθρωποι για να μην προσβάλλω το ανθρώπινο γένος) το μόνο που τουςνοιάζει σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να μην έπαθε ζημιά το σαραβαλάκι τους. Πολύ θα ήθελα να τον έχω μπροστά μου και να τον παρακολουθώ να βιώνει τον θάνατο ενός δικού του ανθρώπου από κάποιον ανεγκέφαλο σαν κι αυτόν. Εύχομαι να μην τύχει και βρει τον ίδιο θάνατο και πεθάνει αβοήθητος κι αυτός κάποια μέρα σε κάποιο πεζοδρόμιο γιατί είναι γνωστό στη ζωή ότι "μάχαιρα έδωσες, μάχαιρα θα λάβεις".

ανεστης είπε...

Θα χαρώ πάρα πολύ να βρεθεί ο μαλάκας. Πότε ήταν η τελευταία φορά που είδατε τροχονόμο; Και πότε ήταν η τελευταία φορά που είδατε τροχονόμο να σταμαάει οδηγό για επικίνδυνη ταχύτητα σε κατοικημένες περιοχές;;;