Τέτοια άλλη δημοσιότητα για διαφημιστική καμπάνια δεν έχω ματαδεί. Σε όλα, με σε όλα τα περιοδικά υπάρχει τουλάχιστον μια σελίδα-αφιέρωμα στη διαφήμιση του Conn-x.
Πρέπει να πειστούμε ότι η διαφημιστική καμπάνια μας αρέσει; Και άντε πες ότι πειστήκαμε, διότι ναι είναι φρέσκια η ιδέα και η επικοινωνιακή γλώσσα, βλέπεται ευχάριστα. Πως αυτό δηλαδή εξυπηρετεί τα εμπορικά συμφέροντα του πελάτη που στην περίπτωσή μας είναι ο ΟΤΕ; Και όταν λέμε «εμπορικά συμφέροντα» εννοούμε σαφώς πωλήσεις του Conn-x και όχι το γεγονός ότι έχει μοντέρνα στελέχη που σκέφτονται αντισυμβατικά. Η αντισυμβατική σκέψη είναι εργαλείο για να πετύχεις το στόχο σου και δεν είναι αυτοσκοπός.
Εγώ πάντως δεν κατάλαβα πως αυτή η καμπάνια προωθεί το connex και ποια είναι τα ιδιαίτερα εμπορικά χαρακτηριστικά που το ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Ποιο είναι το USP που λέμε στο marketing. To unique selling point. Αντίθετα αυτό που είδα είναι μια καμπάνια που προωθεί γενικώς το internet και τα χαρακτηριστικά του. Μια καμπάνια που ενίοτε γίνεται και δυσνόητη όπως στο σποτ με την καλή ηθοποιό Καστάνη και το τεράστιο ακουστικό τηλεφώνου. ΟΚ, προφανώς η διαφήμιση είναι «προχώ» αν αυτό σημαίνει ότι δεν κατάλαβα τι εννοεί. Μάλλον εδώ απαιτείται επικοινωνία σε άλλη διάσταση.
Μια ακόμα χαρακτηριστική περίπτωση που η καμπάνια λειτουργεί υπέρ της διαφημιστικής εταιρίας (γιατί το σποτ φυσικά το θυμάσαι, είναι ιδιαίτερο) αλλά ξεχνάς ή προσπερνάς το προϊόν. Στο marketing είναι μερικές φορές απαραίτητο να θυμάσαι γιατί ξοδεύεις το διαφημιστικό budget.
Το συζητάμε γιατί την τελευταία φορά που τσέκαρα, ο ΟΤΕ ήταν δημόσιος οργανισμός.
12 σχόλια:
το μόνο που θυμάμαι από τη διαφήμιση είναι το τεράστιο ακουστικό, ένας χαζός καναπές και πως έχει πολλές παραλλαγές..κατά τα άλλα ασυνάρτητη..ή είμαστε σε άλλη διάσταση για να την κατανοήσουμε..καλημέρα/καλησπέρα
υ.γ. πήγες στο μαγαζάκι τελικά?
Δεν τα κατάφερα, με φάγανε τα ξενύχτια! Το άλλο σ/κ οπωσδήποτε!
τι είσαι εσύ?πάνω που αφήνω comment βάζεις νέο post..ας πάω και πιο πάνω λοιπόν..πάρε και μια ανατριχιαστική εκδοχή της γνωστής "κρεμάλας"
http://cunning.devstars.co.uk/hangman_popup.php
Καλά συγγγνώμη, άλλη φορά μόνο ένα την ημέρα!
KA-TA-ΠΛH-KTI-KH η κρεμάλα...
Καμιά διαφήμιση δεν με έχει ψήσει ποτέ, και ούτε πρόκειται, πάντα τις διαχωρίζω από το προϊόν, και τις κατατάσσω ανάλογα ,είτε ως καλαίσθητες είτε έως παντελώς κακόγουστες..
Χαίρετε τι μου κάνετε όλα καλά? : )
Ααα τώρα είδα οτι έβαλες και recent comments,μόνο γκρίνιαζες τελικά,απο πιο hack πήρες τους κωδικούς?
Εδώ όλα καλά, εκεί; όλα καλά επίσης; Τι νέα σας έφερε ο καλός σας;
Ναι δε μιλάμε για "ψήσιμο" μιλάμε για βασικές αρχές του marketing έτσι επειδή ασχολούμαστε και με το άθλημα...
Όπως βλέπεις έβαλα recent comments αλλά τα δικά σου μ αρεσουν περισσότερο. Στείλε με στον κώδικα!
http://hoctro.blogspot.com/2006/11/hacking-technique-how-to-modify-beta.html
Εχει και ίδιο template με σένα!!!
A τον άτιμο τον κλεφτοtempleta χιχι,θα σου στείλω λεπτομέρειες από το σπίτι !!
Άμα ασχολείστε και με το άθλημα εμείς τι να πούμε? Ότι ο σκοπός -αυτοσκοπός αγιάζει τα μέσα μήπως?
Είναι πολύ καλά και μόλις έμαθα κάτι πολύ ευχάριστο, αλλά ακόμη δεν το ανακοινώνω για να μην το γρουσουζέψω !!
Έφυγαααα καλό απόγιομα τα λέμε μετά ..
Αντε βρε και καλούς απογόνους!
Άσχετο το τελευταίο σχόλιο...Όχι ότι θα ήταν άσχημα..
Πάντως έχε υπόψη , πως εμάς μας αφορούν τα New Blogger τέρμα τα Beta, έχουν αρκετές διαφοροποιήσεις.. Σου έστειλα κωδικούς, πριν δοκιμάσεις ο,τιδήποτε κάνε save template,μη σε ψάχνουμε μετά ,ντάξει?
Δημοσίευση σχολίου