18/3/10

...και μια πανέξυπνη κάμπάνια

για όσους κινούνται στο χώρο της επικοινωνίας και της διαφήμισης ή για όσους απλώς ενδιαφέρονται για έξυπνες ιδέες που κεντρίζουν το μυαλό,
εδώ θα βρείτε μια πανέξυπνη "παγίδα" που έστησε η Heineken στην Ιταλία.

Στο τέλος του video παρουσιάζεται και η αποτελεσματικότητα της ενέργειας που δημιούργησε τόσο ενδιαφέρον και τόση δημοσιότητα όση δεν θα μπορούσε να δημιουργήσει ακόμα και μια πανάκριβη διαφημιστική καμπάνια.




Ζηλεύω τους ανθρώπους που ενθαρρύνονται στη δημιουργική σκέψη, που φτιάχνουν ρεύματα, τάσεις και ιδέες που δεν εξαρτώνται από προϋπολογισμούς.

Δυστυχώς ο διαφημιστικός κλάδος στη μεγάλη του πλειονότητα έχει εκπαιδευτεί να δημιουργεί impact μόνο με πολυδάπανες παραγωγές και με πολλά, πάρα πολλά spot.

Αν η κρίση και η περικοπή των εξόδων της τηλεοπτικής επικοινωνίας δεν δημιουργήσει τέτοιες ιδέες τώρα, που να ξεφεύγουν απο τα γνωστά βαρετά μονοπάτια, φοβάμαι πως θα ξεμείνουμε για πολύ καιρό με τις τετριμμένες, επαναλαμβανόμενες χλιαρότητες με γριές και κατσίκες.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλα κανω δηλαδη κι εγω που πινω μονο Heineken χα! χα! χα! καλο ητανε.
Αλεξανδρος.