18/2/10

Πάγος στην επιστροφή του ΦΠΑ!

Μέρες απόλυτης οικονομικής ένδειας και κοίτα τώρα τι θυμήθηκα...

Θα το θυμάστε κι εσείς, πριν μερικά χρόνια είχε κυκλοφορήσει ένα ελληνοδοξαστικό κειμενάκι γραμμένο από κάποιον Ελληνάρα με τίτλο «Γιατί γουστάρουμε που είμαστε Έλληνες και πρέπει να το θυμόμαστε που και που...».

Το είχε πιάσει τότε (καλοκαίρι του 2007) και είχα σκαρώσει μερικές απαντησούλες σε κάθε «δοξάστε». Αν αυτό το κείμενο ξαναδιαβαστεί σήμερα, θα εξηγήσει πολλά για το πως φτάσαμε μέχρι εδώ...

Και που είναι το «εδώ»;

Σήμερα με επείγουσα προσωρινή εγκύκλιο (που προαναγγέλλει την έκδοση κανονικής) ειδοποιούνται οι εφορίες και όλοι οι εμπλεκόμενοι πως παγώνει η επιστροφή ΦΠΑ στις επιχειρήσεις! ΦΠΑ που έχει προπληρωθεί από επιχειρήσεις και που περιμένουν την επιστροφή του ποσού για να κινηθούν, να πληρώσουν μισθούς...

Η κυβέρνηση αποφάσισε να σκοτώσει ότι είχε μείνει από εμπορική δραστηριότητα
Τίτλοι τέλους...

2 σχόλια:

BioLogos είπε...

Κάθε πρωί η μέρα μου ξεκινά στο εργαστήριο με τους Γερμανούς να με ρωτάνε τί γίνεται στην Ελλάδα και πώς καταφέραμε να το κάνουμε μπουρδέλο.Κάθε μέρα ντροπή για το χάλι μας αλλά και τί να κάνεις αφού όσοι κοιμόντουσαν τόσα χρόνια στον πλανήτη Ελλάδα αγνοούσαν και αγνοούν ότι υπάρχουν ολόγυρα τόσες χώρες και έχουμε παραγίνει ρεζίλι των σκυλιών.Θα μου πει κανείς "Σιγά, κάνε το στομάχι πέτρα.", "Aς λένε αυτοί" κτλ κτλ.Θα απαντήσω ότι κουράστηκα πια να απολογούμαι στους ξένους και συν τοις άλλοις ντρέπομαι που το λέω αλλά με κούρασε και η εθνικότητά μου.Γι αυτούς είμαστε όλοι "Ελληνάρες" πια.Χάσαμε τη μάχη και φταίμε και εμείς όσο και οι Ελληνάρες.Συγνώμη για το κατεβατό αλλά ήθελα να πω κάπου τον πόνο μου.

ΥΓ.Μπαίνω προχθές στην αγαπημένη μου ιρλανδέζικη παμπ και μου λέει ο ουαλός μπάρμαν...Έλληνα άκουσα ότι χρεωκοπήσατε, λεφτά να πληρώσεις έχεις?Του απάντησα ότι πληρώνομαι από το γερμανικό κράτος και ο άνθρωπος ησύχασε...:P

ανεστης είπε...

Τώρα τι να πω εγώ;
Ότι όταν εργαζόμουν στην Γερμανία (για ένα μικρό διάστημα) οι πρώτοι που έφευγαν και αυτοί με τις περισσότερες "αναρρωτικές άδειες" ήταν οι Γερμανοί συνάδελφοι; Ότι αυτοί που ξενυχτάγαμε στο γραφείο με τους Ιάπωνες είμαστε οι "ξένοι" με μερικούς συναδέλφους απο Ιρλανδία;
Τι σημασία έχουν όλα αυτά...