30/9/09

Οι μίζες και σε μορφή διαφήμισης


Πόσες φορές έχετε ακούσει τον τελευταίο καιρό την εκ-νευ-ρι-στι-κό-τα-τη διαφήμιση με το κακομαθημένο που ουρλιάζει ΟΧΙ στη μαμά Σολωμού για το αν θέλει να γίνει "κάτι" όταν μεγαλώσει;

Η "διαφήμιση" που παίζεται με καταιγιστικούς ρυθμούς στα ραδιόφωνα είναι φυσικά του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, δηλαδή είναι ΚΡΑΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ. ΠΟυ μπουκώνει κανονικότατα σε προεκλογική περίοδο τα ΜΜΕ έτσι που να βοηθιέται και η επικοινωνία των κομματικών φίλων αλλά και να φτιάχνονται και κανάλια πρόσβασης και σχέσεων των ιδιοκτητών των Μέσων με τον... Άγγελο Φιλιππίδη.

Αλήθεια, ποιός θα πληροφορήσει για το διαφημιστικό budget και το ποσοστό που αντιπροσωπεύει σε σχέση με το τζίρο; Ποιος θα δώσει λογαριασμό όταν / αν μεθαύριο θα αποκαλυφθεί μαύρη τρύπα απο όπλα αυτά τα διαφημιστικά έξοδα;

Έψαξα στο site του ταμιευτηρίου μήπως βρω κάποια πληροφορία. Τίποτα. Βρήκα όμως αυτό το μπιζουδάκι:

Τον Οκτώβριο του 2007 το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο εισέρχεται σε μια νέα εποχή αναδιοργάνωσης κι ανάπτυξης με τον νέο Πρόεδρο κ. Άγγελο Φιλιππίδη να υπογραμμίζει τους νέους στρατηγικούς στόχους του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου με το σύνθημα « that we should talk less and work more…Our work will eventually talk for us.»

Μόνο ένα σχόλιο:
WOW!!!

Υ.Γ. A, ξέχασα άλλη μια ενοχλητική συνεχή διαφήμιση, αυτή με τα ποτήρια της ΒP η οποία ήδη αγοράστηκε απο τα Ελληνικά Πετρέλαια αν δεν κάνω λάθος, άρα και πάλι κρατικό χρήμα.

2 σχόλια:

K-Top είπε...

Ε ναι ρε.. η σύγχρονη μίζα δεν είναι λεφτά κάτω από το τραπέζι, είναι απλά άχρηστες υπερχρεωμένες δουλειές!

ανεστης είπε...

Φίλε K-Top
Φαίνεται πολύ εύκολα σε όσους ακούνε, εκνευρίζονται και αρχίσουν να αλλάζουν σταθμό κάθε που πέφτει η διαφήμιση αλλά το φαινόμενο αυτό δεν είναι ορατό σε όσους απλά κάνουν σχεδιασμούς επι χάρτου και η "αποδοτικότητα" της διαφήμισης δεν τους είναι το ζητούμενο.
Ούτε καν τους νοιάζει το πόσα είναι τα spot που αναλογούν στα χιλιάδες ευρώ που διακινούν.