Είμαι εξαιρετικά θυμωμένος. Καπνούς βγάζω δηλαδή...
Αντικατέστησα το modem/router της Leve1l (λόγω συνεχών διακοπών του ασύρματου δικτύου) με ένα Asus. Διπλάσιας αξίας που όμως διέθετε και επιπλέον λειτουργίες.
Μπορεί δηλαδή να είναι και print server για εκτυπωτές USB (εύκολο) αλλά και μπορεί να δεχτεί εξωτερικό δίσκο USB επίσης και να λειτουργήσει (λέει) σαν ftp server οπότε γνωστοί και φίλοι θα είχαν πρόσβαση σε αρχεία.
Ναι, σίγουρα!
Τέσσερις μέρες έχασα!
Ότι κι αν δοκίμασα, όσες φορές κι αν έκανα reset και όσο κι αν διάβασα το «βιβλίο οδηγιών» (αν λέγεται έτσι αυτό το μνημείο κακογραμμένης ασάφειας), δεν κατάφερα να περάσω ποτέ την οθόνη login.
Αφού είδα κι αποείδα, αφού επικοινώνησα με το τηλέφωνο της «Εξυπηρέτησης πελατών» όπου το μόνο που έκαναν ήταν να διαβάζουν μαζί μου τις ίδιες σελίδες σαν να ψέλναμε παρέα μεγαλοβδομαδιάτικα, έστειλα ένα mail όπως με προέτρεψε ο επίσης απηυδισμένος συνομιλητής μου.
Στέλνω λοιπόν το mail με περιγραφή του προβλήματος. Και μετά 48 ώρες έρχεται η εξής απάντηση (κρατηθείτε):
«Dear customer
Please, try to configure the Router in accord of the page 43 of the manual.
Best Ragards»
(έτσι ακριβώς!!!)
Κι αυτό από μια εταιρία που πουλάει σωρηδόν κάρτες γραφικών, netbooks, Πισιά, (κι άντε μην πως τίποτε για την motherboard σας).
Η απάντησή μου ήταν λακωνική:
«Thanks for the advice but THIS IS WHAT I TRIED IN THE FIRST PLACE!!!»
Από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση κι όπου να’ ναι το modem γυρνάει στο μαγαζί ως απαράδεκτο...
Κι αν νομίζετε πως είμαι υπερβολικός γκουγκλάρετε ASUS και Customer care / service να δείτε τι τους σέρνουν. Μα πόσο εύκολα τους κάναμε "πρώτες μούρες";
4 σχόλια:
καλα αν σου πω τι ταβηξα πριν κανα μηνα.....
Καλά να πάθεις που μου ήθελες κι αναβάθμιση. Δε κοιτάς εμένα που μένω στα πατροπαράδοτα ενσύρματα δίκτυα (αν και μάλλον θα πάρω ενα διαβιβαστή-μετατροπέα ενσύρματου σε ασύρματο σήμα); Παραδοσιακά και κοντά στα καλώδια (γλιτώνω και την ακτινοβολία...
Μη μου πεις πως το ...κορμί περιμένει ακόμα στην πόρτα πατριώτη !! χα χα χα....
Παροχοι τηλεφωνίας και ιντερνέτ.
Παιδιά από που να ξεκινήσω με αυτή την φαρσοκωμωδία που γίνεται με τους παρόχους ιντερνέτ και τηλεφωνίας από της χολιγουντιανές τύπου διαφημίσεις τους που μας βομβαρδίζουν καθημερινά και μας υπόσχονται τα καλύτερα πακέτα με "γρήγορο" ιντερνέτ εύκολα, άμεσα και γρήγορα.
(γι αυτό μάλλον πρέπει να περάσει κανένας μήνας μέχρι να σου κάνουν την σύνδεση)
Ξεκινώ λοιπών από την ημέρα που έφυγα από τον ΟΤΕ λόγο ακριβού πακέτου ιντερνέτ 2ΜΒ και τηλεφωνεία 60 ευρώ το μηνά πηγαίνοντας στην cyta με μια προσφορά 19,50 ευρώ τον μηνά με το που γίνεται όμως η σύνδεση από εκεί αρχίζουν τα ωραία με αποσυνδέσεις από ιντερνέτ και τηλεφώνου για μια με δυο ώρες αυτό σχεδόν κάθε μέρα και για μια περίοδο του ενός με ενάμιση μηνά περίπου συν τις χαμηλες ταχυτητες δηλαδή με λίγα λόγια κομμένο το τηλέφωνο και το ιντερνέτ σχεδόν καθημερινά για διάστημα μια με δυο ωρών και ταχύτητα αστα να πανε ενώ πληρώνουμε για 2ΜΒ και ποτέ να μην μπορώ να πιάσω γραμμή και για κανένα λογο στην τεχνική υποστήριξη χαλώντας πολλές κάρτες από το κινητό μου (μα καλά πόσο πάει εκεί το η χρέωση ανά λεπτό και σου λέει και ο άλλος εάν τηλεφωνείτε από δίκτυο cyta δεν χρεώνεσαι μα πως να πάρω από δίκτυο cyta εφόσον μου έχει κάνει αποσύνδεση πλακα μου κανεις κι εσυ;
Με την πάροδο 2 μηνών η κατάσταση άρχισε να βελτιώνεται στο θέμα των αποσυνδέσεων η χαμηλή ταχύτητα όμως συνεχίζε να παραμένει.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Το καλύτερο όμως ακόμα δεν είχε έρθει πριν από λίγες μέρες και πιο συγκεκριμένα την περασμένη πέμπτη 29/10/ 09 γυρίζοντας στο σπίτι διαπιστώνω ότι το ιντερνέτ και το τηλέφωνο είναι νεκρά υποθέτοντας ότι θα είναι μια ακομα προσωρινή αποσύνδεση δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία την άλλη μέρα όμως ξυπνώντας βλέπω ότι η κατάσταση παραμένει η ιδία μετά από πολλές προσπάθειες κι εχωντας χαλασει σχεδων 2 καρτες των 10 ευρω καταφέρνω να μιλήσω στην τεχνική υποστήριξη δηλώνοντας βλάβη και περνώντας την απάντηση ότι σε μερικές εργάσιμες ήμερες 2 για την ακρίβεια θα έρθει τεχνικός της εταιρίας να κοιτάξει το πρόβλημα στο σπίτι δηλαδή από εβδομάδα καθώς Σαββατοκύριακα δεν εργάζονται κι έτσι εάν μείνεις χωρίς τηλέφωνο και ιντερνέτ στο τέλος της εβδομάδας τα λέμε πάλι από Δευτέρα η παίρνεις τηλέφωνο από αυτό που δεν έχεις τον θεό και έρχεται και στο φτιάχνει, εδω τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο!!!!!!
Δευτέρα εκ νέου τηλεφωνήματα από την αρχή και το ίδιο παραμύθι από τον υπάλληλο στην τεχνική υποστήριξη με τα πολλά ο τεχνικός έρχεται Τέταρτη σχεδόν μια εβδομάδα μετά μας λέει ότι το πρόβλημα δεν είναι από εμάς και ότι το εντοπίζει σε ένα κουτί του ΟΤΕ περίπου 500 με 700 μετρά πιο μακριά και ότι θα πρέπει να δηλωθεί στον ΟΤΕ βλάβη και οτι θα φτιαχτει εντος ολιγων ημερων οπως λεμε ολιγων εγκυος δηλαδή καταλαβαίνεται πιασε το αβγό και κουρευτώ που λένε με τα πολλά πηγαίνοντας στο κατάστημα το όποιο είχα κάνει την σύνδεση μου λέει τα εξής η περιμένεις να ρθουνε οποτε κι αν το θυμηθουνε η βρίσκεις ένα τεχνικό του ΟΤΕ των φωνάζεις να κοιτάξει την βλάβη και τον πληρώνεις ένα από τα δυο έπειτα από λίγο ψάξιμο ο πατέρας μου βρίσκει κάποιον γνωστό τεχνικο μεσω ενους φιλου εδω που εχει το καφενειο της γειτονιας του δίνει τα στοιχειά μας και την επόμενη ημέρα το τηλέφωνο και το ιντερνέτ δούλευαν τοσο απλα έχοντας φτιάξει την βλάβη σε ένα κουτί μόλις λίγο πιο κατω από το σπίτι μας γυρω στα 100 μετρα και έχοντας περάσει έτσι ένα διάστημα 8 ολόκληρων ήμερων χωρίς τηλέφωνο και ιντερνέτ στο σπίτι κι έχοντας δώσει και 30ευρω στον τεχνικό για τον λόγο ότι ήρθε ανεπίσημα.
Εάν περίμενα βεβαία με τις γνωστές διαδικασίες ακόμα θα ήμουν χωρίς τηλέφωνο και ιντερνέτ ζήσε Μαϊ' μου να φας τρυφηλι που λένε και ρωτώ γιατί όλη αυτήν η ταλαιπωρία εν ετη 2010(σχεδων);;;; γιατι δεν υπαρχει κανεις σε αυτην την καταραμενη χωρα που να νοιαζετε ;;; γιατι ολα δουλευουνε με ρυθμους χελονας που να παρει η ευχη;;;και πως τους αντιμετωπιζουνε σε κατι τετοιες περιπτωσεις;;
Δημοσίευση σχολίου