14/11/08

Η «σπαστική» και παραπλανητική διαφήμιση της Vodafone

Δεν καταλαβαίνω το λόγο γιατί η vodafone αποφάσισε οτι έπρεπε να απαντήσει στη σχετική διαφήμιση της Cosmote. Προφανώς κάποιος marketίστας, κάποιος διαφημιστής, ίσως και οι δύο μαζί, θα βρήκαν χαριτωμένη την ιδέα.

Για να πεις όμως ότι «είναι σπαστικό» να μην έχεις σήμα και κυρίως για να «σατιρίσεις» τον ανταγωνιστή σου που κάνει το σχετικό claim, νομίζω πως απαραίτητη προϋπόθεση είναι να φροντίσεις να ΕΧΕΙΣ σήμα. Διαφορετικά είσαι ψεύτης.

Εγώ λοιπόν που εδώ και μερικά χρόνια είμαι συνδρομητής της Vodafone ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΗΜΑ ούτε στο σπίτι (όπου πρέπει να πάω στο παράθυρο ή την πόρτα για να καταφέρω να ακούω και να ακούγομαι), αλλά ούτε και στο γραφείο όπου τις καλές μέρες μπορεί να εμφανιστεί μία (1) μπάρα ένδειξης.

Όταν πριν μερικές μέρες πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω τι γίνεται επιτέλους και δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το πανάκριβο Mobile Internet που πληρώνω και με πάγια 30€ το μήνα χωρίς να μπορώ να το χρησιμοποιήσω,. Η απάντηση ήταν «δεν φταιμε εμείς αλλά το κράτος που δεν μας δίνει άδεια για κεραία στην περιοχή σας» (προσοχή, μιλάμε για περιοχές εντός του λεκανοπεδίου, Βόρεια Προάστια!).

Ε, εντάξει παιδιά δεν πειράζει που δεν φταιτε, εγώ να συνεχίσω να σας πληρώνω κανονικότατα για υπηρεσίες που δεν έχω (αφού μου δηλώσατε οτι «έχω αποδεχτεί τον όρο της μη ευθύνης σας»), έτσι ώστε εσείς και οι διαφημιστές σας να μπορείτε να κάνετε πλάκα με παραπλανητικές διαφημίσεις για να τη «σπάτε» στους ανταγωνιστές σας!

Τελικά είναι ακόμα πιο σπαστικό να μην έχεις και την παραμικρή αίσθηση εταιρικής υπευθυνότητας

15 σχόλια:

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΣΑΣ είπε...

Κάθε εταιρεία που σέβεται την τσέπη της, αλλά όχι τον εαυτό της και τους πελάτες της, έχει ένα δυνατό τμήμα marketing, ένα δυνατό νομικό τμήμα, ένα δυνατό δίκτυο πωλήσεων και ένα ανύπαρκτο τμήμα support και after sales. Μάλλον ταιριάζει με την περίπτωση σου.

ανεστης είπε...

@γιωργος
Πόσο καιρό μπορείς να τη βγάλεις έτσι (ως εταιρία); Αντε εδώ κάπως παραπάνω απο ότι αλλού. Μοιραία κάποτε θα υποχρεωθείς να ξαναδεις τη λειτουργία σου.

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Παλι καλα αγαπητε μου ΑΝεστης! Εμενα σε παρομοιο παραπονο μου απαντησαν ¨: den exete para na maw ypogracete na baloyme mia mikrh keraia sto spiti sas! kai apo aythn na dinoyme shma kai oloys sth geitonia !"
Τι 8α απαντουσες στη θεση μου?
Οσο για το δικο σου προβλημα νομιζω μια ειναι η λυση! Να μετακομισεις σε νοτιο προαστιο οπως εκανα κι εγω! Μια χαρα πολη ειναι η Βουλιαγμενη!
:-D

ανεστης είπε...

@λιακάδα
Βασικά σκεφτόμουν να μετακομίσω σε άλλη χώρα

zouri1 είπε...

κατα πρωτον,η διαφημιση ειναι εξυπνη.Φυσικα δεν ειναθ αναγακαιο να ειναι και αληθινη.Ειναι αλλο τμημα :)
Οσο για τις κεραιες ,εδω θα διαφοροποιηθω.Τοχω ψαξει το θεμα και οι εταιρειες εχουν δικαιο.Δεν υπαρχει ξεκαθαρο νομικο πλαισιο,και ταχουν αφησει στην τυχη τους,με αποτελεσμα να μην εχουμε σε καμμια εταιρεια σημα.Γιατι κανεις δεν τολμα να κανει ενα νομο,που να βαζει προυποθεσεις για το πως θα μπουν οι κεραιες.Ταχουν ριξει στον δημο,οπου εκει ο καθε ασχετος νομοθετει.Το κρατος παιρνει πολλα λεφτα απο τις εταιρειες,αλλα δεν τους αφηνει μετα να δουλεψουν

N.Ago είπε...

Μακριά από τη Vodafone! Αυτό ξέρω να πω, μόνο!

ikor είπε...

Μάλιστα. Πάλι το κράτος φταίει!

Για άλλα φταίει το κράτος, αλλά δεν ξέρω πότε θα το καταλάβει!

Και θα περιορίσει επιτέλους την ασυδοσία και τα ολιγοπώλια των μεγάλων και ισχυρών προς όφελος των μικρών και ανίσχυρων.

Καλησπέρα Ανέστη.

ανεστης είπε...

@Zouri
Φυσικά είναι άξυπνη η διαφήμιση, όπως μπορεί να είναι ως απάντηση σ΄αυτή της cosmote. Η νέα ανταπάντηση της Wind είναι ακόμα πιο έξυπνη που λέει ότι "σήμερα το σήμα είναι αυτονόητο". Και είναι και αλήθινό αυτό που λέει αλλά έλα που παρ΄ όλα αυτά το σήμα ΔΕΝ είναι αυτονόητο.
Οι κεραίες είναι πράγματι θέμα των Δημοτικών Συμβουλίων των δήμων και εκεί οι αποφάσεις παίρνονται με βάση τη πεποίθηση περί ακτινοβολίας κλπ.
Ελα όμως που εμένα σαν καταναλωτή δεν θα έπρεπε να με αφορά αυτό. Ο καταναλωτής πληρώνει για υπηρεσίες. Ο προμηθευτής θα πρέπει να τις εξασφαλίσει. Αυτό πουλάει.

ανεστης είπε...

@ikor
Χαιρετώ! Εχεις ένα point στην αμφισβήτησή σου.
Σαφώς και δεν φταίει που έχει αφήσει τους δήμους να κανονίζουν τα των κεραιών (σε τελική ανάλυση αφορά τις τοπικές κοινωνίες και τους κατοίκους). Φταίει για το οτι επιτρέπει να καταρτίζονται συμβάσεις με καταχρηστικούς όρους όπως αυτον που είπα και πιο πάνω, που δεν φροντίζει να εφαρμόζεται μια "χάρτα δικαιωμάτων του καταναλωτή" (αλλά τι συζητάμε τώρα...)

xeimwniatikhliakada είπε...

Δεν ειναι κακη ιδεα!

Ανώνυμος είπε...

xm...

www.den-einai-spastiko-na-min-exeis-sima.com

Ανώνυμος είπε...

εγώ πάντως δεν έχω σήμα με την Vodafone σε συμβόλαιο και γιαυτό δύο είναι οι λόγοι. Κάποιο πρόβλημα με την κεραία του κινητού (πανάκριβο) ή το δύκτιο. Πεισματικά επιμέναν στη μη αντικατάσταση της συσκευής, αλλά δε μου δίναν φυσικά και καμμία ανφορά για την κατάσταση του δυκτίου τους. Μας έχουν καταστρέψει με τα κωλο-δύκτιά τους, πουλάνε αέρα και υπηρεσίες στις οποίες δεν μπορούνε να ανταπεξέλθουν. ¨οταν λοιπ΄πον είδα την διαφήμιση για το σήμα έβαλα τα γέλια. Και οι περισσότεροι φίλοι μου έχουν προβλήματα με τις συνδιαλέξεις και το σήμα. Και πάλι εμείς οι καταναλωτές καλούμαστε να βγάλουμε το φίδι από την τρύπα. Αλλάζω χώρα!

FuSmOKer είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
FuSmOKer είπε...

Αυτό που λέει η voda (και o κάθε πάροχος 2G/3G) σχετικά με τις κεραίες είναι εν μέρει αλήθεια..
Αλλά είναι η μία μόνο πλευρά γι' αυτό λέω και εν μέρει.

@N.Ago:

Πετάς ένα Μακριά από την vodafone χωρίς να δίνεις ΟΥΤΕ ΕΝΑ επιχείρημα!!

Κοινώς είσαι άλλος ένας παπαγάλος ;)

@Anonymous (από πάνω):

Έχεις δίκιο σε αυτά που λες και δεν διαφωνώ. Και η voda έχει αφήσει το δίκτυο στο έλεος της μοίρας.

Αλλά για να πούμε και την άλλη πλευρά, ΠΡΕΠΕΙ όλοι να έχουν υπόψη τους για τις τυχόν παρεμβολές στον χώρο που βρίσκονται.
Και αυτό είναι ευθύνη πελάτη μερικές φορές (εξαρτάται το είδος της παρεμβολής).
Αν θες μίλα πιο συγκεκριμένα και το συζητάμε περαιτέρω.

FuSmOKer είπε...

Kαι εννοώ παρεμβολές από άλλες συσκευές και όχι παρεμβολές δικτύων που είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.