Στην αρχή ήταν η διαφήμιση με τον προπονητή που αντέγραφε την πραγματική φάση του Αναστόπουλου.
Μετά ήρθε η εταιρική καμπάνια "Ο κόσμος μας, εσύ" που σχεδόν αντέγραφε μια διαφήμιση της Virgin που είχα δει παλιότερα (θα τη βρω που θα πάει και θα την αναρτήσω).
Τώρα προκύπτει αυτη
που είναι ιδέα - αντιγραφή αυτής
Σας καταλαβαίνω, δεν είναι εύκολο να δημιουργείς πάντα κάτι πρωτότυπο, αυθεντικό.
Αλλά απο αυτό μέχρι το να σηκώνετε ολόκληρες διαφημιστικές ιδέες και απλά να τις προσαρμόζετε...
Νομίζω πως πρέπει να ξαναδείτε τη στρατηγική σας κύριοι της Bold! Νομίζω οτι έχετε πρόβλημα κυριοι στο marketing της Cosmote!
10 σχόλια:
Άστους Ανέστη..Η έλλειψη ιδεών και δημιουργικότητας δεν είναι έγκλημα και προφανώς έγκλημα δεν είναι και η αντιγραφή (κυρίως σήμερα).
Μιας και μιλάμε για διαφημιστικές όμως..τον διαφημιστή της JUMBO μπορεί κάποιος να τον σταματήσει....με κάθε τρόπο...σας παρακαλωωωωώ!!!
Εγκλημα δεν είναι, είναι όμως unfair. Με τι μούτρα θα πάνε μεθαύριο για "Ερμή";
Τώρα για τις διαφημίσεις των Jumbo τι να σου πω. Εγώ έφτασα να αλλάζω σταθμό κάθε φορά που ξεκινάνε. Και αλλάζω συνεχώς γιατί έχουν κάνει κατάληψη στα FM.
Μια πολύ καλή αντιγραφή, πάντως, και πολύ on strategy - που αυτό είναι ο ρόλος του Marketing της Cosmote να εξασφαλίζει. Προσωπικά δεν με ενοχλεί η αντιγραφή, αν μας φέρνει τόσο ωραία τηλεοπτικά στην Ελληνική τηλεόραση. Όσο για τα ΕΡΜΗΣ, άλλη κουβέντα.
borei kai oi 2 diafimiseis na xrisimopoioun ws oxima mia xorwdia omws den prokeitai gia tin idia idea. pistepse me kai prin ti xorwdia tis honda ypirxan diafimiseis me xorwdies. den einai antigrafi ka8e diafimisi pou deixnei gia paradeigma enan skylo ws prwtagwnisti i ena skylo na milaei. anyways einai mia para poly wraia anatropi (diaforetiki apo auti tis honda) se mia xorwdia. i diafimisi xrisimopoiei ta idia cliche kai ta anatrepei diaforetika. that's what i think.
@Αννα
Προσωπικά με ενοχλεί η αντιγραφή. Και πιστεύω οτι αν είσαι "πελάτης" διαφημιστικής δεν μπορεί να μη προβληματιστείς για το "τι" τελικά πληρώνεις. Για ιδέες ή για διασκευές. Οι διασκευές και οι αντιγραφές δικαιολογούν την ύπαρξη "δημιουργικού" και ανάλογου εκτοπίσματος στελεχών; Ή μπαίνουμε στο δρόμο των "κινέζικων" και στη διαφήμιση με 2-3 junior άτομα;
Ανώνυμε
Εδώ δεν έχουμε μια διαφήμιση με χορωδία που να φέρνει το ξυλάκι στο αφεντικό, σαν σκύλος. Έχουμε μια χορωδία που αναπαράγει ήχους της χρήσης του προιόντος, όπως και σ' αυτή της Honda.
Δεν ξέρω που βλέπεις την ανατροπή (αυτή ήδη έχει γίνει απο τη Honda).
Και σαν άνθρωπος καλών προθέσεων θα ήμουν έτοιμος να αποδεχτώ πως δεν είναι αντιγραφή, αλλά μετά την προιστορία που αναφέρω στο κυρίως κείμενο, τείνω να πιστεύω ότι κάποιοι στη Bold ξοδεύουν πολύ χρόνο το Youtube...
Τσουμχουρία αλ-Γιουνανία: Η χώρα του ιμιτασιόν και της ξεπατικωτούρας.
Σεναριογράφοι που αντιγράφουν κολομβιάνικα, βραζιλιάνικα αλλά ακόμη και -παλαιότερα ή της προηγούμενης μόλις σαιζόν- ελληνικά σήριαλς.
Κανάλια που αντιγράφουν αυτούσια ρεπορτάζ εφημερίδων μιας, 2 και 3 εβδομάδων.
Μπλόγκερς που οικειοποιούνται κείμενα, ιδέες, κ.λπ. άλλων μπλόγκερς.
Κυριακάτικες στήλες σε εφημερίδες που αντιγράφουν -ενίοτε χωρίς καν να μπουν στον κόπο να αλλάξουν συντακτικά λάθη και σολοικισμούς κειμένων που ανήρτισαν μπλόγκερς.
Εκπομπές αντιγραφές αμερικάνικων και ιταλικών 5ετίας.
"Μπρούκληδες" που πήγαν για 2 μήνες στα εξωτερικά για να φέρουν πίσω στους ιθαγενείς χάντρες και γυαλάκια, σαν κάτι Καζαντζίδηδες και Καλδάρες που ξεπατίκωναν ό,τι ινδικό τραγούδι παιζόταν από Ιμαλάια μέχρι Ραμεσβαράμ!
Τσαπρρρ! Ελληνάρες!
Υ.Γ.
Οι μάγκες της Βόνταφον δεν πήραν χαμπάρι, γιατί αντί να μπαίνουν στα γιουτούμπια όπως της Μπολντ, έχουν άλλες σοβαρότερες ασχολίες:
να διανεργούν κληρώσεις απολύσεων προσωπικού, να φτιάχνουν από τα ΜΜΕ το ίματζ της εταιρείας στο θέμα των υποκλοπών, κ.λπ.
@zalmoxis
Έχει να κάνει με τη συνολικότερη παραγωγή πνευματικού έργου, έχει να κάνει με την παράλληλη στείρα περίοδο στην τέχνη. Επίσης έχει να κάνει με την υπερ-προσφορά μέσων που δεν μπορούν παρα να γεμίζουν με αντιγραφές και syndications.
Και όοοολο αυτό έχει να κάνει με τα κόστη και τις οικονομίες κλίμακας που ακολουθείται στα πνευματικά έργα που είναι ταυτόχρονα και καταναλωτικά προιόντα.
Εσύ τι λες;
Η υπερπροσφορά υπάρχει επειδή υπάρχει και η δεδομένη υπερ-ζήτηση ενός αδγηφάγου για αέρα κοπανιστό κόσμου που είναι έτοιμος να καταναλώσει, να αγοράσει, να δανειστεί, να υποηθκεύσει μέχρι και το μέλλον του παιδιού του (αυτό δε γίνεται σήμερα στην ελληνική οκονομία; ) για να καταναλώσει,.. Η ζήτηση αυτή είναι τόσο πιεστική σε σημείο να μην επιτρέπει (λόγω χρόνου, ο οποίος στον ανταγωνισμό της οικονομίας των αγορών δεν είναι μόνο ο "χρήμα", αλλα ¨"επιβίωση") την "πολυτέλεια" της ποιότητας. Ακόμη και σε περιόδους ισχνών αγελάδων όπως στη σημερινή κρίση.
Θέλω να πω με αυτό, πως η κοινή γνώμη, οι πολίτες, λεχιυν την πνευματική ζωή που οι ίδιοι ζητούν.
(απαντώ κάπως αργοποτημένα, καθώς μιμήθηκα τον Βέγγο αυτές τις ημέρες...)
Zalmoxi
Μέσα είσαι. Μερικοί κουτοπόνηροι όμως είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν την αντιγραφή και να καταφύγουν στην ευκολία απο άλλους που μπορεί ακόμα να έχουν μια επιπλέον ηθική αναστολή.
Φτώχιες καταραμένες (ιδεών και πνεύματος).
Δημοσίευση σχολίου