15/7/08

Ο ΟΣΕ (δηλαδή ΕΣΥ) θα πληρώσει πρόστιμο!

Και ενώ δεν προλάβαμε καλά-καλά να μιλήσουμε για τον ΟΣΕ (δύο posts πιο κάτω), η διάλυση του «Οργανισμού» επιβεβαιώθηκε με ένα καινούριο ατύχημα.

34 βαγόνια έσερνε αντί για 20 (που ήταν το όριο) ο συρμός που προκάλεσε τη σύγκρουση. Κάποια απο τα υπεράριθμα βαγόνια «ξεκόλλησαν» χωρίς να το πάρει είδηση ο μηχανοδηγός(!) και έμειναν στις γραμμές μέχρι που -φυσικά- έπεσε επάνω τους το επόμενο τραίνο.

Πως το βλέπετε εσείς το θέμα; Γιατί εγώ που υποστηρίζω οτι ο ΟΣΕ είναι ανίκανος και ανάπηρος οργανισμός αφού κατάφερε να μετατρέψει το στατιστικά πιο ασφαλές μεταφορικό μέσο σε extreme sport, πρέπει να ομολογήσω οτι έκανα λάθος.

Διότι ο ΟΣΕ μπορεί να μην είναι σε θέση να δουλέψει τα τραίνα, αλλά είναι ικανός να βγάλει κωμωδία επιπέδου Μπάστερ Κίτον, με τραίνα να κουτουλάνε σε βαγόνια με μουσική υπόκρουση ragtime πιάνου. Από το “Go West” των αδελφών Μarx έχω να δω τέτοια σιδηροδρομική πλάκα.

Και θα ήταν κανονική ελαφρά καλοκαιρινή κωμωδία δηλαδή αν δεν υπήρχαν τόσοι τραυματίες και αν ο ΟΣΕ δεν «έμπαινε μέσα» 2 εκατομμύρια ευρώ κάθε μέρα!
Μάλιστα! Αυτή είναι η πραγματικότητα που αγνοούμε, που δεν διάβασα και δεν άκουσα σε κανένα Μέσο, αφού φαίνεται οτι οι δημοσιογραφία ταξιδεύει μόνο με αεροπλάνο.
Ασχολούμαστε λοιπόν με το χάλι της Ολυμπιακής αλλά αγνοούμε το χάλι του ΟΣΕ παρά το γεγονός οτι με την τιμή του πετρελαίου θα βλαστημάμε που ουδόλως επεκτείναμε το σιδηροδρομικό δίκτυο από τη εποχή του Τρικούπη! Ακόμα φυσικά δεν το βλέπουμε, διότι αντέχουμε να είμαστε εξαρτημένοι από το ΙΧ μας αλλά σε λίγο καιρό...
Και πως το αντιμετωπίζει ο αρμόδιος υπουργός; Διότι καλές οι διαπιστώσεις αλλά πρέπει να υπάρξει και μέριμνα. Ακούστε: Θα επιβληθούν -λεει- βαρύτατα πρόστιμα. Στον κρατικό ΟΣΕ που δεν πρόκειται (όπως είπε) να ιδιωτικοποιηθεί (γιατί, ποιος τρελός θα πάρει ένα πτώμα;) θα επιβάλλει πρόστιμα. Δηλαδή θα βγουν από τη μία τσέπη για να μπουν στην άλλη. Μάλιστα! Λύθηκε το πρόβλημα!
Δεν είναι όμως και για πέταμα η πρόταση των προστίμων. Ας τη δώσει στο Υπουργείο Ναυτιλίας μπας και επιβάλλουν πρόστιμα στις εταιρίες που ρίχνουν τα σαπιοκάραβα στις ξέρες προσπαθώντας να εξοικονομήσουν καύσιμα ακολουθώντας επικίνδυνες διαδρομές.
Η απειλή του προστίμου μπορεί ίσως να λειτουργήσει σε μια ιδιωτική εταιρία (άσχετο που δεν εισπράττεται) ενώ σε μια δημόσια επιχείρηση μπορεί να «εισπράττεται», αλλά είναι σίγουρο οτι δεν έχει την παραμικρή πιθανότητα να λειτουργήσει εκπαιδευτικά.
Μπερδευτήκατε; Κι ο υπουργός επίσης!
(photo απο flickr)

4 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Αθανατη Ελλαδαρα...

zouri1 είπε...

πρεπει να θεωρουμαστε και τυχεροι που δεν εχουμε νεκρους.Ο υπουργος δεν φταιει.θα το δειξει και η ΕΔΕ

patsiouri είπε...

Eκτός αν κάποιοι προσπαθούν να πείσουν πως ο ΟΣΕ είναι επιζήμιος και πρέπει να πουληθεί.
Μέχρι κι'αυτό μου πέρασε από το μυαλό.
Που ξέρεις, μπορεί στον κλειστό πλειστηριασμό το "πτώμα" να βαρέσει κόκκινο σε τιμή πώλησης...

ανεστης είπε...

@patsiouri
Έχεις δίκιο να είσαι επιφυλακτική αλλά πιστεύω πως έτσι είναι τα πράγματα. Με τόσο μικρό σιδηροδρομικό δίκτυο, με έξοδα για ηλεκτροδότηση, για σύγχρονα επιβατικά βαγόνια και χαμηλές τιμές (όπως πρέπει) η εξίσωση δεν βγαίνει με τίποτα. Και για να ιδιωτικοποιηθεί, επειδή ο όποιος ιδιώτης θα πρέπει να κάνει πολλές υποδομές θα χαριστεί και δεν θα πουληθεί.