15/10/09

Οι διαφημιστές χτύπησαν πάτο (Υφαντής και Gummi Bear)



Προσοχή, δεν μιλάμε για adaptation. Μιλάμε για κανονικότατη κλοπή ή αντιγραφή (σε περίπτωση που έχουν πληρώσει δικαιώματα).

Τόσο ακέραιη και ηλίθια αντιγραφή, που μεταφέρθηκε μέχρι και το δαγκωμένο αυτί του "αρκουδακίου" (που φυσικά είναι λογικό στα φαγώσιμα αρκουδάκια-ζελέ) σε διαφήμιση αλαντικών!



Η καλύτερη ομολογία οτι η έμπνευση έχει εγκαταλείψει τη διαφημιστική αγορά εδώ και καιρό. Οτι όλα πια γίνονται στον αυτόματο πιλότο.

2 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Γνωστό το θέμα των διαφημίσεων. Το ζήτημα αν θα το πάρουν χαμπάρι οι εταιρείες κι οι αλλοδαποί διαφημιστές.

ATHENA είπε...

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ

ΚΑΙ ΠΡΟΧΤΕΣ ΣΧΟΛΙΑΖΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ ΤΖΙΝΓΚΛΑΚΙ ΑΥΤΗς ΤΗς ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ...