6/2/07

iPpod ήθελες; Φάε μία Rainbow Computers!



Σύμφωνα με τις περισσότερες συγκριτικές δοκιμές τα iPods είναι ανάμεσα στις κορυφαίες επιλογές εδώ και καιρό. Μέσα σε τρία χρόνια βρέθηκα να έχω τρία από αυτά. Τα παλιότερο mini, το νεότερο Νano και ένα καινούριο Video των 60GB. Το πρώτο από αυτά αποφάσισα να το χαρίσω, αλλά πριν το κάνω ήθελα να ανανεώσω την κουρασμένη του μπαταρία που φυσικά μετά από καιρό δεν απέδιδε τον αναμενόμενο χρόνο λειτουργίας. Τι πιο φυσικό να απευθυνθώ στη Rainbow που είναι αποκλειστικός διανομέας (όπως αυτοπροσδιορίζεται) της Apple και άρα και των δημοφιλέστατων iPods.
Κατ αρχήν η εταιρία δεν περιλαμβάνεται σε κανένα σημείο του επίσημου site της Apple. Ούτε αντιπρόσωπος, ούτε διανομέας, ούτε καν η λέξη “Greece” δεν υπάρχει εκεί. Άλλη μια μεγάλη εταιρία που σνομπάρει τις μικρότερες αγορές. Πληκτρολογώντας όμως την ονομασία του τοπικού διανομέα στο url, εμφανίζεται ιστοσελίδα σχεδόν όμοια με αυτή της επίσημης Apple.
Επέλεξα να τηλεφωνήσω και να στείλω και ένα email για να ρωτήσω που πρέπει να απευθυνθώ για να αλλάξω μια «κουρασμένη» μπαταρία σε ένα iPod διετίας. Αν ήξερα τι με περίμενε, πιστέψτε με δεν θα το επιχειρούσα ποτέ.
Οι γραμμές της «εξυπηρέτησης πελατών» ήταν διαρκώς κατειλημμένες, η τηλεφωνήτρια επιμένει ότι μόνο με την «εξυπηρέτηση πελατών» πρέπει να μιλήσω, αλλά αυτή η «εξυπηρέτηση» είναι πολύ απασχολημένη για να εξυπηρετήσει. Με προτρέπει να τηλεφωνήσω αργότερα που οι γραμμές είναι… πάλι κατειλημμένες και επειδή δεν μπορεί να κρατά τη γραμμή ανοιχτή (πρέπει να απαντήσει και σε άλλες γραμμές για να τους υποδείξει να τηλεφωνήσουν αργότερα), μου προτείνει να ξανατηλεφωνήσω αργότερα. Αδύνατη η επικοινωνία. Αφήνω τον αριθμό μου και επικοινωνούν πράγματι μαζί μου μετά από δύο ημέρες. Εξηγώ τι θέλω να κάνω, μου ζητούν το serial number και… «θα με ξαναπάρουν τηλέφωνο», γιατί ούτε κόστος για την αλλαγή μπαταρίας μπορούν να μου δώσουν, ούτε που πρέπει να πάω μπορούν να μου πουν. Φυσικά κανείς δεν επικοινωνεί μαζί μου, οπότε ξαναπροσπαθώ τη "σισύφια" προσπάθεια της προσέγγισης του τμήματος «εξυπηρέτησης πελατών» (ποιού;;;).
Μετά από πολλά τηλεφωνήματα και στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, μιλάω τελικά με το περίφημο τμήμα μόνο αφού ζητάω πλέον από την τηλεφωνήτρια επιτακτικά και σχετικά αγενώς πλέον, κάποιον από τη διοίκηση, το marketing, τις δημόσιες σχέσεις («δεν έχουμε δημόσιες σχέσεις κύριε…», «το ξέρω, φαίνεται!»).
Αντιμετωπίζομαι με ψυχρότητα. Προφανώς είμαι αδικαιολόγητος να έχω χάσει την υπομονή μου, μαλακώνω όμως γιατί είμαι κοντά στην πολυπόθητη απάντηση. Αμ δε… Η απάντηση είναι ότι με συμφέρει περισσότερο να αγοράσω νέα συσκευή!
Μα πως είναι δυνατόν; Επικαλούμαι στη συνομιλήτριά μου την επίσημη Apple, που για τους προνομιούχους από χώρες που καλύπτει το service της, μπορεί να στείλει νέα μπαταρία με περίπου $60! Άντε να χρεωθώ και κάτι παραπάνω για την αγένειά μου να αναμένω παρόμοια αντιμετώπιση στην Ελλάδα και να είναι το κόστος 80€ (αφήστε την ισοτιμία δολαρίου-Ευρώ), άντε και 10€ εργατικά, βάλε και ΦΠΑ, μέχρι τα 200€ περίπου που στοιχίζει ένα παρόμοιο Nano, υπάρχει διαφορά πάνω από 100€.
Επιμένω λοιπόν να μου δώσουν κόστος για την εργασία αντικατάστασης μπαταρίας γιατί έχω αρχίσει να παίρνω ένα ωραίο ομοιόμορφο μελιτζανί χρώμα, προοίμιο εγκεφαλικού. Τι απάντηση πήρα; Ελάτε μαντέψτε… Ακριβώς!
-Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας αργότερα, δεν το έχω πρόχειρο!
-Μα αφού δεν το έχετε πρόχειρο, πως ξέρετε ότι με συμφέρει περισσότερο να αγοράσω καινούριο;
-…
Η τραγωδία έχει γίνει πλέον κωμωδία και αρχίζω να το γλεντάω. Μου κόβουν όμως το γλέντι σχετικά νωρίς γιατί φαίνεται διαισθάνθηκαν το επερχόμενο εγκεφαλικό, με λυπήθηκαν και μου τηλεφώνησαν μετά από λίγο:
-Η αντικατάσταση μπαταρίας στοιχίζει 79,73 (τόση ακρίβεια!) + 8€ εργατικά + ΦΠΑ (καλά τα υπολόγισα από πριν), αλλά αν υπάρχουν κι άλλα προβλήματα, όπως δίσκος, display κλπ, τότε το κόστος θα είναι 190€.
-Μα δεν υπάρχουν άλλα προβλήματα…
-Ναι αλλά αν υπάρχουν, θα πληρώσετε 190.
Μετά από πάνω από μια εβδομάδα και με τα Lexotanil στο χέρι, επιτέλους είδα το φώς… Κατάλαβα γιατί με συμφέρει να αγοράσω νέα συσκευή.
Αλλά δεν θα είναι iPod…

Δεν υπάρχουν σχόλια: