15/12/10

Έτσι ακριβώς!

7 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Καλημέρα Ανέστη!
Εσύ ξέρω δεν είσαι Έλληνας και δεν ζούσες έτσι!
Εγώ που είμαι Ελληνίδα, γιατί λέει ότι ζούσα έτσι, ενώ ξέρεις πολύ καλά πως δεν ήταν η ζωή μου στα σκυλάδικα!
Γιατί χαρακτηρίζετε όλους το ίδιο και μας βάζετε ένα τσουβάλι για όλους?

ανεστης είπε...

Γιατί αγαπημένη μου παρόλο που κι εγώ κι εσύ δεν ζούσαμε έτσι, ισχύουν ΟΛΑ όσα λέει.

kariatida62 είπε...

Γιατί είναι μονόπλευρη η ματιά του!
Δεν κοίταξε ούτε εσένα, ούτε εμένα..
Υπάρχει και η άλλη Ελλάδα που αριθμεί χιλιάδες Έλληνες που αγωνίζονται καθημερινά αγόγγυστα μόνο με τις αξίες τους και την δουλειά τους!
Και αυτοί οι Έλληνες αδικούνται σήμερα παράφορα!!!

dimitris είπε...

Ανεστη χαιρεται, ''ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕΣ'', θεωδοροπουλος, μανδραβελης, οτι καλυτερο εχει η πιατσα απο διανοουμενους, βαλε και ολιγη παπαχελα, μια ολιγη παπαδημητριου και μην ξεχασεις και ολιγη πορτοσαλτε, α βρε Ανεστη, στο γραφειο του παγκαλου δουλευεις?
Αυτος δεν ειναι που εχει γραψει αλλο ενα βιβλιο που βγαζει χολη εναντιον του Κ.Κ.Ε?
Ωραιο προτυπο και ωραια εφημεριδα, lifo---γλυφω ειναι ο ''κανονικος'' τιτλος---ολοι οι τροποι για να στηριχθει το συστημα, αλλα εχουν μεινει απελπιστικα μονοι, θεοδορολυριτζηδομανδραβελοπορτοπαπαχελαδες, τα ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ, οι ''μυσθοσυντηρητοι'' των λαθρεμπορων πετρελαιου, ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ...................

Αν δεν κανεις αλλη αναρτηση και μαλλον πιστευεις στις ''αγιες ημερες που ερχονται'' σου ευχομαι καλες γιορτες και χρονια σου πολλα, με υγεια και ευτυχια...

ανεστης είπε...

@kariatida
Μα αυτό ακριβώς λέει, οτι η Ελλάδα όσων ματώνουν και ιδρώνουν δεν αξίζει την κοινωνία των λαμόγιων που έχει θριαμβεύσει.

ανεστης είπε...

@dimitri
Θάχεις καταλάβει μέχρι σήμερα οτι δεν με ενδιαφέρουν οι ταμπέλες. Το ότι κάποιος βγάζει χολή κατα του ΚΚΕ επίσης δεν αποτελεί κριτήριο για το αν έχει να πει κάτι ουσιαστικό. Αλοίμονο αν όλοι είχαμε ομογενοποιημένες απόψεις. Ούτε θιασώτης της Λίφο είμαι. Διάβασα κάτι που μου άρεσε και το κρέμασα στο μανταλάκι μου.
Καλή δύναμη ρε!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Για το ξύλο του Χαζτζηδάκη ή για τη μαζικότητα της κινητοποίησης-απεργίας;